کیش اینوکس ۲۰۱۶ ؛

شمار مسافران کیش اینوکس به ۱۱۰ بنگاه اقتصادی رسید

عصر نمایشگاه- آریا حمیدیان، مدیر عامل شرکت بهاران کیش و دبیر سومین نمایشگاه بین المللی کیش در خصوص سومین دوره نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش گفت: نمایشگاه کیش از تاریخ دهم تا سیزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد که تا این لحظه ۱۱۰شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا کرده اند.

شمار مسافران کیش اینوکس به ۱۱۰ بنگاه اقتصادی رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از بورس 24 ،سرمایه به عنوان یکی از ارکان بازار مالی نقش به سزایی در بسیج امکانات مالی و سرمایه ای در جهت تخصیص بهینه منابع به منظور رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد. بازار سرمایه با توجه به پتانسیل های خود به ویژه در تجمیع سرمایه های خرد، تأمین مالی و شناساندن فرصت های سرمایه گذاری می تواند نقش بسیار موثری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.
    از سوی دیگر امروزه در کشور های توسعه یافته راهکارهای متعددی برای توسعه اقتصادی اجرا می گردد که یکی از مهم ترین آن ها جذب و حمایت از سرمایه گذاری، اعم از داخلی و خارجی است. جای هیچ تردیدی نیست که استفاده از منابع سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی یکی از اصلی ترین راهکارهای توسعه اقتصادی است و دیگر نمی توان به راهکارهای سنتی و کلاسیک تامین منابع برای پاسخگویی به نیازهای رو به تزاید طرح ها و پروژه های نیازمند سرمایه گذاری وابسته بود.
    برگزاری همزمان سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش و در قالب نمایشگاه  Kish Invex 2016  این امکان را برای تمامی فعالان اقتصادی، موسسات مالی و اعتباری، بانک ها، شرکت های بیمه، صاحبان پروژه های پر بازده و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرماِیه، انرژی، معادن، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی در حوزه های دولتی و خصوصی را فراهم آورده است به نحوی که تمامی اهداف خود را در فضای تخصصی با حضور و تبادل نظربا تمامی مدیران و دست اندرکاران حوزه های فوق دنبال نمایند.
    معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندی های شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، ارائه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرماِیه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهم ترین اهداف برگزاری Kish Invex 2016 می باشد. همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی و سرماِیه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدید ترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از دیگر اهداف در نظر گرفته شده جهت این رویداد می باشد.
    آریا حمیدیان، مدیر عامل شرکت بهاران کیش و دبیر سومین نمایشگاه بین المللی کیش در خصوص سومین دوره نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش گفت: نمایشگاه کیش از تاریخ دهم تا سیزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد که تا این لحظه 110شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا کرده اند.
    وی افزود: استقبال شرکت های خارجی و بین المللی بیشتر و چشمگیر تر از سال گذشته بوده است و حامیان اصلی این نماِیشگاه مطابق با سال گذشته، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، سازمان خصوصی سازی، شورای عالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد کیش می باشد. همچنین در محل مرکز همایش های بین المللی کیش نشست های تخصصی خواهیم داشت که در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان ماه در 12 پانل مختلف با حضور مسئولین ومقامات و کارشناسان برگزارمی شود.
    به گفته وی، محور های این پانل در هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد که البته عمدتا به روش های تامین مالی، گردشگری، منطقه آزاد اقتصادی، انرژی، ریز ساخت به صورت محتوایی پرداخته می شود.
    مدیر عامل شرکت بهاران کیش افزود: در خصوص این نمایشگاه و همایش، پوشش خبری رسانه ای وسیعی خواهیم داشت که با حضور رسانه های خارجی که علاقمند هستند، هماهنگی لازم به عمل آمده است و در تلاش هستیم محتوای نمایشگاه را افزایش دهیم و اتفاقاتی را رقم بزنیم که منجر به نتایج و اتفاقات خوبی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت