رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی:

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در ارومیه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در ارومیه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، جعفرصادق اسکندری اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از 27 تا 30 مهرماه در محل پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های صوتی و تصویری، عکاسی و فیلمبرداری خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

    اسکندری تصریح کرد: علاوه بر آن در این بازه زمانی چند نمایشگاه دیگر نیز شامل سومین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت، کف پوش، منسوجات و کالای خواب، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک، رایانه و صنایع مخابراتی، دهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های اداری، اتوماسیون صنعتی و اداری و نیز نمایشگاه بین المللی موبایل و تجهیزات جانبی برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: از 17 تا 21 مهرماه ماه نیز دهمین نمایشگاه فرش دستباف به مدت پنج روز در محل پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: امسال نمایشگاه تخصصی خانه مدرن، مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل از تاریخ 10 تا 14 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه برگزار می‌شود.

    اسکندری از برگزاری نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک و صنایع وابسته در تاریخ دو تا پنج آذرماه در ارومیه خبر داد و گفت: از سوی دیگر در این مدت، نمایشگاه های بین‌المللی مواد شیمیایی، رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی و نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته برپا می‌شود.

    وی با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش زمستانه ویژه شب یلدا اظهار داشت: این نمایشگاه در مدت شش روز از 24 تا 29 آذرماه آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: در اسفند امروز نیز برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و اداری، نمایشگاه تخصصی صنایع چوبی، لوستر و دکوراسیون داخلی منزل، نمایشگاه فروش بهاره و نمایشگاه سفره هفت‌سین، گل آرایی، شیرینی‌های خانگی و هنرهای دستی پیش‌بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت