نمایشگاه پارس پلاست مشهد

جزئیات برگزاری نمایشگاه پارس پلاست مشهد + مشارکت کنندگان و لیست هتل های طرف قرارداد

عصر نمایشگاه- علی خاکسار مدیر نمایشگاه پارس پلاست مشهد است که امسال با رونمایی از پروژه نمایشگاهی تهران پلاست برای فعالان صنایع پلاستیک نام ماندگاری پیدا کرد.

جزئیات برگزاری نمایشگاه پارس پلاست مشهد + مشارکت کنندگان و لیست هتل های طرف قرارداد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پپنا ، علی خاکسار مدیر نمایشگاه پارس پلاست مشهد است که امسال با رونمایی از پروژه نمایشگاهی تهران پلاست برای فعالان صنایع پلاستیک نام ماندگاری پیدا کرد.

    به هر حال فعالان صنایع پلاستیک با مدیر نمایشگاه تهران پلاست و پارس پلاست سال ها همکاری خواهند داشت چرا که قرارداد او با مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب و مرکز نمایشگاه های بین المللی مشهد قراردادی بلند مدت است.

    با کلید خوردن نمایشگاه تهران پلاست و استقبال فوق العاده از این نمایشگاه این تصور برای بسیاری پیش آمد که نمایشگاه پارس پلاست مشهد (به دلیل مدیریت واحد) در آبان ماه (25 تا 28 آبان ماه) برگزار نخواهد شد. در واقع تنها نمایشگاه استانی صنعت پلاستیک در سال 1395 با چالشی جدی به نام تهران پلاست مواجه شد.

    خاکسار اما معتقد است تهران پلاست تاکنون تداخلی با پارس پلاست مشهد نداشته و ماهیت این دو نمایشگاه و مخاطبان آن متفاوت هستند و نزدیکی به بازار بزرگ افغانستان فرصتی بی نظیری برای فعالان صنایع پلاستیک به شمار می رود.

    خاکسار می گوید: به لحاظ مشارکت کننده و با توجه به ظرفیت مرکز نمایشگاهی مشهد نمایشگاه کمتر از پارسال نیست. نمایشگاه پارس پلاست مخاطبان خاص خود را دارد. خراسان (شمالی ، خراسان رضوی و جنوبی) و افغانستان بازارهای بزرگی برای کل کشور محسوب می شوند. افغانستان به دلیل واردات گسترده محصولات پلاستیکی از ایران جایگاه خاصی در تجارت خارجی کشور دارد.

    مدیر نمایشگاه پارس پلاست می افزاید: با توجه به اینکه شرکت ارسا (برگزار کننده نمایشگاه پارس پلاست) نمایشگاهی را در  اوایل آبان ماه در هرات تدارک دیده است اطلاع رسانی گسترده ای برای نمایشگاه پارس پلاست و تهران پلاست صورت گرفته و این اطلاع رسانی غیر از هیات هایی است که ما برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرده ایم.

    خاکسار معتقد است: نمایشگاه برای تولید کنندگان مواد مهندسی، ماشین سازان و  تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی جذابیت های خاص خود را دارد.

    حضور کم تعداد مشارکت کنندگان خراسانی سووال دیگریست که خاکسار به آن پاسخ می دهد: امسال تدابیر خاصی اندیشیده ایم که با یکسری امتیازات ویژه تولیدکنندگان خراسانی را برای گرفتن غرفه ترغیب کنیم. افزایش تعداد غرفه گزارن خراسانی خود به خود حجم بازدیدکنندگان را افزایش خواهد داد. البته هر دو ماشین ساز بزرگ خراسان در نمایشگاه حضوردارند.

    خاکسار تاکید می کند: یکی از مزایای امسال نمایشگاه پارس پلاست مشهد همزمانی آن با نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد است که به دلیل هم وزنی و تقارن این دو نمایشگاه قطعا شاهد استقبال بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهیم بود.

    خاکسار درخصوص برگزاری سالانه این نمایشگاه می گوید: بعد از برگزاری سه دوره نمایشگاه احتمالا سال آینده تنفسی در برگزاری این نمایشگاه داده خواهد شد. برآورد ما از نظرات غرفه گذاران این است که نمایشگاه دوسالانه برایشان جذابیت بیشتری دارد.

    درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر :

        مدیر پروژه نمایشگاه : خانم نظری
        تلفکس:37651148-051
        همراه : 09338847974
        پست الکترونیک  nazari@aresa.ir

        کارشناس پروژه و مسوول هماهنگی : خانم مهندس عرفانیان  و خانم مهندس علائم
        تلفن :37653080-051 (داخلی 22,17 و 18)
        تلفکس:37650680-051
        همراه : 09155829086
        email: foreignexpo.aresa@gmail.com

    هتل های طرف قرارداد با نمایشگاه پارس پلاست مشهد برای غرفه گذاران:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت