به مناسبت هفته کودک؛

نمایشگاه دست‌سازه‌های نوآموزان زنجانی برپا شد

عصر نمایشگاه- رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت هفته کودک نمایشگاه دست‌سازه‌های نوآموزان زنجانی برپا ‌شده است.

نمایشگاه دست‌سازه‌های نوآموزان زنجانی برپا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مسعود طغری‌نگار اظهار کرد: همزمان با هفته کودک برنامه‌های مختلف برای کودکان برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کودک براساس عناوین انتخابی برای این هفته بوده است، تصریح کرد: شعار هفته کودک در سال جاری «کودکان تشنه‌اند» انتخاب شده است.

    رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه هفته کودک سال جاری همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان بوده است، افزود: به مناسبت همین تقارن برنامه‌ها نیز رنگ و بوی محرم گرفته است.

    طغری‌نگار با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه محرم عنوان کرد: برپایی نمایشگاه از دست‌سازه‌های نوآموزان از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.

    وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌هایی چون قصه‌خوانی و شعر نیز در این هفته اجرا شده است، اضافه کرد: مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی استان زنجان میزبان اجرای این برنامه‌ها بوده است.

    رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه براساس تعریف جهانی از سن، کودکی شامل افراد زیر 18 سال است، گفت: در زنجان و سطح کشور برنامه‌های هفته کودک برای نوآموزان مقطع پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی اجرا شده است.

    طغری‌نگار خاطر نشان کرد: «خانواده و مهربانی در زندگی کودک امروز»، «باورهای دینی و مسؤولیت‌ اجتماعی در زندگی کودک امروز»، «میراث فرهنگی و دوستی با طبیعت در زندگی کودک امروز»، «امنیت و سلامت در زندگی کودک امروز»، «دانش، آگاهی، کتاب و فضای مجازی در زندگی کودک امروز»، «گذشت و فداکاری در زندگی کودک امروز» و «شجاعت و سخاوت در زندگی کودک امروز» از جمله عناوین هفته کودک در سال جاری بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت