حضور کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

عصر نمایشگاه- کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی با داشتن غرفه‌ای مجزا نماینده تنها دانشگاه ایرانی حاضر در شصت و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت است.

حضور کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از لیزنا، شصت و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت که در تاریخ 28 مهر تا 2 آبان 1395 (19 تا 23 اکتبر 2016) در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می شود و در آن ناشران مختلف از ایران  و سایر کشورهای جهان حضور دارند.

    در این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای اولین بار کتابخانه مرکزی یک دانشگاه ایرانی به عنوان نماینده این دانشگاه حضور یافته است. کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی با داشتن غرفه‌ای مجزا به عنوان نماینده تنها دانشگاه ایرانی حاضر در این نمایشگاه است.

    دکتر رائد فریدزاده، رئیس کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی،و  استادیار گروه زیان و ادبیات آلمانی، دکتر محسن حاجی زین‌العابدینی ،سرپرست اداره کتابخانه‌های دانشگاه، و استادیار گروه علم اطلاعات و دانش شناسی و دکتر کیوان جورابچی سرپرست اداره موزه و اسناد دانشگاه،و استادیار گروه معماری به عنوان نمایندگان کتابخانه مرکزی و دانشگاه شهید بهشتی در این غرفه حاضر هستند و به معرفی این مرکز و جایگاه والای کتابخانه مرکزی یک دانشگاه به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان این نمایشگاه خواهند پرداخت.

    در این نمایشگاه نشست‌هایی از سوی شرکت کنندگان ایرانی حاضر برگزار می‌شود، شروع و پایان این نشست‌ها توسط نمایندگان کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی است.

    اولین نشست گروه اعزامی دانشگاه شهید بهشتی تحت عنوان «دانشگاه در عرضه نشر ایران» در روز چهارشنبه 19 اکتبر (28 مهرماه 1395) -که به نام «روز نشر ایرانی»  نامگذاری شده است- به دو زبان انگلیسی و آلمانی برگزار می‌شود.

    دومین نشست این گروه روز شنبه 22 اکتبر (1 آبان 1395) تحت عنوان «رونمائی دایره المعارف (گنج نامه: آثار معماری اسلامی ایران)» به صورت دو زبانه برگزار می‌گردد. نمایندگان دانشگاه شهید بهشتی در این نشست در باب معرفی کتاب 20 جلدی گنج نامه که به صورت دوزبانه توسط انتشارات دانشگاه شهید بهشتی به چاپ رسیده است سخن می‌گویند.

    شصت و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت که در تاریخ 28 مهر تا 2 آبان 1395 (19 تا 23 اکتبر 2016) در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت