با حضور مدیرکل ارشاد قم

افتتاح نمایشگاه عکس هفدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلم‌نامه استان قم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم و جمعی از مدیران استان در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه عکس هفدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس ، نمایشگاه عکس هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلم‌نامه استان قم با نمایش 40 قطعه عکس از عکاسان قمی در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افتتاح شد.

    همچنین حجت‌الاسلام دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، وحید فرجی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای استان قم و حسین اخوان مدیرکل پارک علم و فناوری استان قم در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

    دو عکس هم از آثار حجت‌الاسلام دانشی که تصاویری از دومکان تاریخی در هندوستان و پاکستان گرفته شده به صورت افتخاری در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است.

    در کنار عکس‌های به نمایش گذاشته شده دو عکس از محمد علی مریزاد، دو عکس از محمد حسین امامی، دو عکس از محبوبه افشاری و سه عکس از محمد علی جلالی عکاسان خبری نیز به نمایش گذاشته شده است.

    محمدعلی جلالی از عکاسان قمی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به ارسال 6 قطعه عکس به دبیرخانه هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلم نامه استان قم، اظهار کرد: از این شمار سه قطعه عکس برای نمایش در نمایشگاه پذیرفته شد.

    وی با بیان اینکه عکاسان به راحتی می‌توانند به انتقال مفاهیم بپردازند،‌ تصریح کرد: عکس فقر پشت دیوارهای جمکران نشان از فقری است که در این منطقه گریبانگیر اهالی است و در عکس به راحتی این مسئله به تصویر کشیده شده است.

    این عکاس خبری ادامه داد: عکاسان تاریخ نگاران جامعه هستند که این تاریخ پیش از این با نگارش منتقل می‌شد، ولی اکنون از دریچه دوربین‌های عکاسی به نسل آینده منتقل می‌شود.

    شایان ذکر است ؛این نمایشگاه از 3 تا 8 بهمن ماه سال جاری میزبان علاقه مندان به هنر عکاسی است و علاقمندان می‌توانند در دونوبت صبح و بعد از ظهر برای بازدید به این نمایشگاه در نگارخانه شهید آوینی مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت