با ۴۱ اثر ایرانی ؛

بیست‌ویکمین حراج خاورمیانه کریستیز برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- بیست‌ویکمین حراج خاورمیانه کریستیز در قالب نمایشگاهی از هنر مدرن و معاصر، ۴۱ اثر ایرانی را برای فروش ارائه می‌کند.

بیست‌ویکمین حراج خاورمیانه کریستیز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، بیست و یکمین حراج  خاورمیانه سه‌شنبه 27 مهر (18 اکتبر) در هتل امارات تاورز دوبی برگزار می‌شود که در این نمایشگاه 27 اثر ایرانی سبک سقاخانه عرضه می‌شود و پس از برپایی نمایشگاهی 2 روزه، از این آثار حراجی این دوره برگزار خواهد شد.

    در بخش ویژه هنر سقاخانه که با عنوان «فراتر از چشمه: پیشگامان سقاخانه» ارایه می‌شود 19 اثر از پرویز تناولی، فرامرز پیلارام، مسعود عربشاهی، سهراب سپهری، صادق تبریزی و ناصر اویسی زیر چکش حراج می‌رود.

    امسال اثری از شفیق عبود لبنانی روی جلد کاتالوگ این دوره جای گرفته و پشت جلد نیز اثری از حسین زنده‌رودی را ارایه کرده است.

    تابلوی کمپوزیسیون 3 از فرامرز پیلارام هنرمند فقید ایرانی با قیمت پایه 100 تا 150 هزار دلار و کمپوزیسیون 8 همین نقاش با قیمت پایه 40 تا 60 هزار دلار، تابلوی بی‌نام منوچهر یکتایی به قیمت 60 تا 80 هزار دلار، «سماور» کوروش شیشه گران به قیمت 60 تا 80 هزار دلار،‌ «دو فلامینگو» از فرهاد مشیری به قیمت پایه 100 تا 150 هزار دلار، «پنتاگون» اثر منیر شاهرودی فرمانفرماییان با قیمت پایه 120 تا 180 هزار دلار، تابلوی «بی» از فرهاد مشیری به قیمت 60 تا 80 هزار دلار و «بیشه» اثری از سهراب سپهری با قیمت پایه 40 تا 60 هزار دلار، از آثار ایرانی هستند که در این حراجی زیر چکش می‌روند. ضمن اینکه بالاترین برآورد قیمت این دوره به «هیچ» تناولی با قیمت برآوردی 150 تا 200 هزار دلار پیشنهاد شده است و در کنار آن «پرسپولیس» از پرویز تناولی به قیمت 40 تا 60 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

    آثاری از هنرمندان مصر، ترکیه، لبنان، عراق، فلسطین، مراکش، عربستان سعودی و امارات در کنار آثار هنرمندان ایرانی در این دوره از حراجی کریستیز برای فروش عرضه می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت