دبیر ستاد اجرایی مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان خبر داد

برگزاری ۳ بخش مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد اجرایی مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان از برگزاری ۳ بخش معارف، اذان و ابتهال در مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه برادران در زیباکنار خبر داد.

برگزاری ۳ بخش مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد قاسم‌پور در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مسابقات قرآنی در بخش معارف، اذان و ابتهال ویژه برادران برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه امشب پس از نماز مغرب و عشا از نفرات برتر سه بخش مذکور تجلیل می‌شود، افزود: شب گذشته نیز برترین‌های دو رشته مدیحه‌سرایی و دعاخوانی انتخاب و از آنها تجلیل شد.

    معاون فرهنگی‌ـ‌اجتماعی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در بخش مدیحه‌سرایی گروه‌های مشکات، میعاد و العباد از خوزستان، بینات از یزد، معارج از آذربایجان شرقی به عنوان گروه‌های برتر اول تا پنجم این دوره از مسابقات برادران انتخاب شدند.

    به گفته وی، در بخش دعاخوانی نیز نصرالله بریچی از خوزستان، حسن یزدان‌پناه از قم، مهدی خطیب از البرز، سید مصطفی موسوی از بوشهر، حسن کاری از خوزستان به عنوان نفرات نخست تا پنجم این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

    قاسم‌پور خاطرنشان کرد: در برنامه تقدیر از چهره‌های برگزیده در رشته‌های معارف، اذان و ابتهال از چهار نفر اساتید پیشکسوت گیلان که در زمینه تلاوت و حفظ قرآن کریم سال‌هاست مشغول به فعالیت هستند نیز تجلیل می‌شود.

    وی با بیان اینکه تا کنون برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در استان بسیار خوب برگزار شده است، یادآور شد: استقبال خوبی توسط جوامع قرآنی از این دوره از مسابقات صورت گرفته است.

    دبیر ستاد اجرایی مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان متذکر شد: در این دوره از مسابقات نیز نمایشگاه جانبی عرضه محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی در قالب 11 غرفه فعال است.

    وی درباره زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، تصریح کرد: مسابقات کشوری قرآن کریم از 25 مهر ماه آغاز و تا هفتم آبان ادامه می‌یابد.

    گفتنی است ، در بخش معارف قرآن کریم 20 نفر در بخش آقایان، در بخش اذان 30 نفر از برادران و در بخش ابتهال 13 نفر در حال انجام مسابقه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت