مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران:

نمایشگاه شهرآفتاب به نمایشگاه اول کشور تبدیل می‌شود

تقدیر از شهرداری تهران و مدیریت نمایشگاه شهرآفتاب

عصر نمایشگاه- معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران گفت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در آینده ای نزدیک به نمایشگاه اول کشور تبدیل می‌شود.

نمایشگاه شهرآفتاب به نمایشگاه اول کشور تبدیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، دکتر حسین اسفهبدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: افراد بسیار صاحب نظر و خوش نامی هم اکنون مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب را برعهده دارند.
    وی با اشاره به اینکه تا کنون تلاش‌های بسیار زیادی برای نمایشگاه شهر آفتاب کشیده شده است، تصریح کرد: نمایشگاه شهر آفتاب هم اکنون دارای جایگاهی ارزنده در بین تمامی نمایشگاه های کشور است.
    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با تقدیر و تشکر از تلاش های شهردار تهران مبنی بر ساخت شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب تصریح کرد: ساخت چنین مجموعه ای با این عظمت یکی از نیازهای اساسی کشور و علی الخصوص تهران بود که خوشبختانه با همت و تلاش شهرداری تهران به ثمر نشست.
    اسفهبدی آینده نمایشگاه شهر آفتاب را بسیار روشن ترسیم کرد و افزود: مجموعه ای که در شرایط فعلی مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب را بر عهده گرفته اند بسیار متخصص هستند و یقینا می توانند شرایط بسیار مناسبی را برای شهر آفتاب فراهم کنند.
    وی ادامه داد: کسانی که سال ها کار نمایشگاهی انجام داده باشند و در این زمینه از تخصص لازم برخوردار باشند تعدادشان در کشور بسیار کم است و در این بین تعداد بسیار زیادی از این افراد هم اکنون در نمایشگاه شهر آفتاب مشغول به فعالیت هستند.
    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با اشاره به اینکه برگزاری یک نمایشگاه ساده کاری بسیار سخت و دشواری است، تصریح کرد: کار نمایشگاهی یک فعالیت زمان بر است و نیازمند برنامه ریزی بلند مدت می‌باشد.
    وی تاکید کرد: به دلیل برگزاری جلسات متعدد و آشنایی قبلی از فکر و ایده مجموعه مدیریت شهر آفتاب می توان آینده بسیار روشنی را برای این نمایشگاه ترسیم کرد.
    اسفهبدی همچنین با اشاره به اینکه تهران نیازمند چهار سایت نمایشگاهی است، اظهار کرد: نمایشگاه شهر آفتاب دومین سایت نمایشگاهی است که اکنون به بهره برداری رسیده است و یقینا می تواند بسیاری از خلاء های موجود را برطرف کند.
    مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران اظهار کرد: بسیاری از نمایشگاه های بزرگ پتانسیل این را دارند که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شوند.
    وی ادامه داد: هم اکنون با همکاری وزارت راه و شهرسازی یک زمین 154 هکتاری در منطقه آزاد فرودگاه امام خمینی(ره) در اختیار مجموعه نمایشگاهی قرار گرفته و تیم های کارشناسی هم اکنون در حال بررسی شرایط این منطقه هستند.
    اسفهبدی یادآور شد: همکاری بین نمایشگاه تهران و شهر آفتاب بسیار بالاست و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت