مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب گلستان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۶۱۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب استان متقاضی بودند که موسسه نمایشگاه کتاب در مرکز، با حضور ۵۰۰ ناشر موافقت کرد.

حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب گلستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امروز (29 مهر) در نشست خبری با موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب امسال با حضور 500 ناشر در 260 غرفه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان است.

    وی افزود: برای حمایت از کتابفروشان، دستگاه های کارتخوان بن نمایشگاه در سطح شهر پیش بینی شده است تا کتاب هایی که در غرفه ها وجود ندارد، امکان خرید آن از کتابفروشی ها برای شهروندان وجود داشته باشد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به پیش فروش اینترنتی بن کتاب، گفت: این بن ها با 20 درصد تخفیف عرضه می شود که پیش فروش آن نیز تا ابتدای آبان ماه ادامه دارد.

    وی اعلام کرد: از 500 ناشر حاضر در نمایشگاه، 6 ناشر اهل سنت هستند و 14 ناشر از گلستان هم در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور دارند.

    حجت الاسلام فضیلت با اشاره به برخی از برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب، گفت: کارگاه های آموزشی با موضوعاتی همچون پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اشتفاده از فضای مجازی، مطالعات زنان و خانواده در ایام برگزاری نمایشگاه، پیش بینی شده است. همچنین در زمان برگزاری نمایشگاه، هر روز شاهد رونمایی از کتاب نویسندگان استان خواهیم بود. نقد کتاب، جشن امضاء و نشست های تخصصی نیز از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

    به گفته وی، قرار است در کارگاه های آموزشی از حضور اساتید برجسته کشوری استفاده شود.

    وی با بیان اینکه بن رایگان کتاب نداریم، خاطرنشان کرد: باید دلیل این کار را در 8 سال گذشته جستجو کرد، امروز با محدودیت های منابع مالی مواجه هستیم. همین که نمایشگاه را برگزار می کنیم باید به ما جایزه نوبل داده شود و اسم ما در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسد.

    حجت الاسلام فضیلت با اشاره به تسهیل رفت و آمد شهروندان به محل نمایشگاه کتاب، گفت: در این زمینه با سازمان اتوبوسرانی مکاتباتی انجام شده است تا تعدادی اتوبوس شهروندان را از میدان وحدت (شهرداری) تا محل نمایشگاه و بالعکس، جابه جا کند اما اگر اتوبوسرانی از ما هزینه بخواهد، این کار از توان ما خارج است.

    نمایشگاه کتاب گلستان از 4 تا 9 آبان در محل نمایشگاه بین المللی استان صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15:30 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت