سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو خبر داد

برپایی نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی در زیرگذر ایستگاه تئاتر شهر

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی آموزشگاههای فنی و حرفه ای با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در زیرگذر ایستگاه تئاتر شهر خبرداد.

برپایی نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی در زیرگذر ایستگاه تئاتر شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، محمد بنی حسن افزود: هدف از بر پایی این نمایشگاه آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با خدمات، دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای آموزشگاههای فنی و حرفه ای استان تهران در سطوح مختلف است.

    وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب می‌شود گفت: نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی هم اکنون در زیرگذر فرهنگی تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان است و تا 4 آبان ماه ادامه داد.

    محمد بنی حسن تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور 60 غرفه شامل آموزش حسابداری، امور بازرگانی، آموزش مهد کودک، آموزش صنایع پوشاک، گلدوزی، صنایع دستی و هنری، فناوری اطلاعات، آموزشگاه تراش سنگهای قیمتی و آموزشگاه زنان کوتاه قامت که صنایع دستی تولید می‌کنند و غرفه‌های مشاوره برپا شده است و به معرفی مهارت‌های مختلف می‌پردازد.

    مترو بهترین مکان برای انتقال پیام به مردم است

    مجید تهرانیان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران در بازدید از سومین نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی آموزشگاههای فنی و حرفه ای گفت: مترو به دلیل تردد بالای مردم در آن، بهترین مکان برای انتقال پیام به مردم است.

    وی ادامه داد: در بازدیدی که از زیرگذر فرهنگی مترو داشتم همه غرفه داران ما از استقبال مردم راضی بودند و درخواست داشتند تا مترو برگزاری این نمایشگاه را تکرار کند اما در بیشتر نمایشگاه‌هایی که پیش از این برگزار کردیم غرفه داران چنین درخواستی را نمی کردند.

    مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: در جلساتی که با مسئولان شرکت بهره برداری مترو داشتیم مقرر شد تا در ایستگاه‌های مترو با برپایی نمایشگاه‌هایی از فعالیت و تولیدات سازمان فنی و حرفه‌ای؛ فرهنگ مهارت، کار و کارآفرینی را رواج دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت