مسئول مطبوعات استان گلستان:

تنها یک رسانه از استان گلستان در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد

عصر نمایشگاه-مسئؤل مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: هفته‌نامه بازار کسب و کار گلستان به عنوان تنها رسانه از استان گلستان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در تهران حضور پیدا می‌کند.

تنها یک رسانه از استان گلستان در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از 14 تا 21 آبان ماه سال‌جاری در مصلی تهران برگزار می‎شود و از ساعت 9 تا 20 شب میزبان و پذیرای اهالی اصحاب رسانه و علاقمندان به این حوزه است.

    از استان گلستان به جز خبرگزاری‎ها و روزنامه‎های سراسری که نماینده کشوری آنها در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا میکند، هفته‎نامه بازار کسب و کار گلستان تنها رسانه‎ای است که از نگارستان ایران  در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

    حضور تنها یک رسانه از استان گلستان در نمایشگاهی که عرضه دستاوردها رسانه‎های استان‎های مختلف کشور به نمایش گذاشته به شمار می‎رود جای سوال و تعامل دارد و به نظر می‎رسد که نیاز است فرهنگ ارشاد اسلامی در ادامه مسیر برای حضور پررنگ‎تر مطبوعات استان گلستان در نمایشگاه کشوری اقدام اساسی داشته باشد.

    ایرج رمضانی، مسئؤل مطبوعات استان گلستان در گفت‎‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه هفته‎نامه بازارکسب و کار تنها رسانه شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات از استان است، اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده رسانه‎های استان در طول برگزاری نمایشگاه حمایت‎هایی را از رسانه‎های استانی شرکت کننده در مطبوعات دارد.

    وی درباره استقبال سرد رسانه‎های استان برای حضور در نمایشگاه مطبوعات کشور گفت: هزینه‎های شرکت در نمایشگاه مطبوعات بر عهده خودشان است و هزینه‎های کرایه غرفه در نمایشگاه، ایاب و ذهاب، و اقامت 7 روزه مطبوعات استانی در تهران سبب شده که رسانه‎های استان از این نمایشگاه استقبال نکنند.

    مسئؤل مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان ادامه داد: علاوه بر هزینه‎ها پایگاه‎های اطلاع‎رسانی و نشریاتی می‎توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که حرفی برای گفتن داشته باشند.

    رمضانی با بیان اینکه هفته‎نامه‎هایی که در طول سال تنها 10 شماره چاپ می‎کنند حرفی برای عرضه در این نمایشگاه ندارند، اظهار داشت: پایگاه‎های خبری استانی توانمند که وضعیت‎ انتشار مطالب آنها در استان‎ها مطلوب باشد می‎توانستند در این نمایشگاه حضور خوبی داشته باشند.

    حمید رضا محمدیاری، قائم مقام و سردبیر هفته‎نامه بازار کسب و کار گلستان هم در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از گرگان اظهار داشت: این سبب افتخار است که هفته‎نامه بازار کسب و کار معرف مراکز گردشگری و تاریخی به نمایندگی از نگارستان ایران در نمایشگاه مطبوعات باشد.

    وی ادامه  داد: از همه مسئؤلان ، فعالان گردشگری و تاریخی و اشتغال که به نوعی در رونق و اقتصاد این خطه سرسبز  استان فعالیت دارند  و دغدغه معرفی استان را به همگان در سطح کشور و دنیا،  به ویژه دولتمردان دارند دعوت می‎شود که از طریق این فضا بتوانیم عاملی موثر در زمینه معرفی فضاهای گردشگری و مشاغل دانش‎بنیان در نمایشگاه بین اللملی مطبوعات با حضور خود در غرفه هفته‎‌نامه بازار کسب و کار داشته باشند.

    قائم مقام و سردبیر هفته‎نامه بازار کسب و کار با بیان اینکه بالغ بر 800 رسانه داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، تاکید کرد: این نمایشگاه با توجه به آخرین ماه‎های دولت یازدهم امسال به گونه‎ای دیگر حائز اهمیت است.

    محمدیاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات را بهترین مکان برای معرفی جاذبه‎های گردشگری و اشتغال استان دانست و افزود: بازار کسب و کار گلستان با هدف ایجاد رونق در بازار و ایجاد اشتغال پایدار در تاریخ 18 خرداد سال 1394 موفق به دریافت مجوز از سوی هئیت نظارت بر مطبوعات شده و در این سال‎ها اقدامات خوبی را در استان دنبال کرده است.

    وی با بیان اینکه در تاریخ 25خرداد سال 1394 هفته نامه به‎ صورت چهار صفحه در سطح استان منتشر شد ، یادآور شد: براساس نظرات مخاطبان تعداد صفحات و نوع مطالب هفته‌نامه از شماره چهارم به هشت صفحه ارتقاء پیدا کرد.

    قائم مقام و سردبیر  بازار کسب و کار گلستان اظهار داشت: در هفته نخست مهر و در دوازدهمین شماره  نشریه که مصادف با تفحص شهدای غواص بود و از سوی دیگر شهادت زائران بیت الله الحرام توسط رژیم سفاک آل سعود رقم خورد، تعداد صفحات هفته‎نامه بازار کسب و کار به 12 صفحه افزایش پیدا کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت