معاون میراث فرهنگی اردبیل:

برپایی نمایشگاهها و جشنواره‌های گردشگری اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده برپایی نمایشگاهها و جشنواره‌های گردشگری اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

برپایی نمایشگاهها و جشنواره‌های گردشگری اردبیل به بخش خصوصی واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، قادر تقی‌زاده در جلسه بررسی برگزاری نمایشگاهها و جشنواره‌های گردشگری در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد و مطلوب در زمینه بازاریابی و نقطه تلاقی عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان کالا٬  نقش مهمی در معرفی چهره به چهره نوآوری و خلاقیت در عرصه‌های مختلف دارند.

    وی افزود: برپایی نمایشگاهها و جشنواره‌های گردشگری فرصتی بسیار موثر برای معرفی قابلیتها و جاذبه‌های گردشگری برای عرضه مستقیم خدمات مختلف گردشگری در یک محیط رقابتی کاملا سالم است و هدف شرکت در نمایشگاههای گردشگری برقراری ارتباط با جامعه و مصرف کنندگان، ایجاد یک ذهنیت مثبت و قوی در مورد محصول٬ القای یک اندیشه نو در مصرف کننده، شناسایی و ارزیابی رقبا و دریافت سفارشات کلان برای آینده است.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هدف از واگذاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گردشگری به بخش خصوصی با هدف ارتقای کمی و کیفی این مراسم‌ها انجام می‌پذیرد تا بتوانیم با در اختیار داشتن منابع مالی کافی اهداف خود را محقق سازیم که در این زمینه بایستی مجری نمایشگاههای داخلی گردشگری دارای شخصیت حقوقی ثبت شده در مرجع ثبت شرکتها، مجاز به انجام فعالیتهای گردشگری مطابق اساسنامه، حسن سابقه و صلاحیتهای عمومی باشند.

    تقی‌زاده بیان کرد: بایستی گزارش کاملی از فرآیند اجرای هر نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به مستنداتی در قالب فیلم و عکس از نمایشگاه و کتاب نمایشگاه ارائه شود که تمامی این امور  به مجری با نظارت و هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل مربوط می‌شود.

    وی اظهار کرد: وظایف مجری نمایشگاههای داخلی گردشگری و صنایع وابسته برگزاری جشنواره ممهور به مهر مقامات مجاز شرکت متقاضی، ارائه ضمانت نامه بانکی، اخذ مجوزهای لازم برای اجرای برنامه‌های زنده از مراجع ذیربط، ارائه فهرست غرفه‌داران و تامین نظرات معاونت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت