در محل نمایشگاه های اصفهان ؛

نمایشگاه صنایع منتخب غذایی و بهداشتی در اصفهان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه اختصاصی صنایع منتخب و برتر غذایی، آشامیدنی و بهداشتی استان اصفهان در تاریخ ۵ آبان ماه با برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه با حضور مسئولان، مدیران و متخصصین و صاحبان صنایع استان در محل نمایشگاه های اصفهان در کنار پل شهرستان آغاز خواهد شد.

نمایشگاه صنایع منتخب غذایی و بهداشتی در اصفهان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایمنا ، در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه که تا 8 آبان ماه ادامه دارد، تعداد 42 مشارکت کننده از واحدهای برتر تولید و بسته بندی محصولات غذایی، آشامیدنی و بهداشتی منتخب استان اصفهان که دارای نشان ایمنی و سلامت هستند، در سالن شیخ بهایی به متراژ 3000 متر مربع، محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.
    همچنین این نمایشگاه از همراهی و حضور سازمان های مردم نهاد مرتبط مانند انجمن کارفرمایان، انجمن مسوولین فنی صنایع غذایی و بهداشتی، انجمن غذا، صنعت و سلامت و انجمن دوستان قلب، انجمن دیابت و سازمان ورزش شهرداری اصفهان نیز بهره مند خواهد بود.
    حضور واحدهای دارای نشان ایمنی و سلامت، تولیدکنندگان محصولات با قند، نمک و چربی کاهش یافته و تولیدکنندگان محصولات عملگرا، فرا سودمند و پروبیوتیک از جمله مهمترین تفاوت های سومین دوره برگزاری نمایشگاه صنایع منتخب و برتر غذایی، آشامیدنی و بهداشتی استان اصفهان برشمرده می شود.
    گفتنی است در نمایشگاه امسال واحدهای با امتیازPRPs بالاتر و واحدهایی که نشانگر رنگی تغذیه ای را بر روی برچسب محصولات خود درج کرده اند، نیز حضور خواهند یافت.
    برندهای مطرحی مانند پگاه گلپایگان، پگاه اصفهان، میعاد، مک ماکارون، نامی نو، گز سکه و عتیق، کامور، نان مهتاب، چیکا و آرد هرند از جمله مشارکت کنندگان این نمایشگاه پر مخاطب هستند.
    آموزش به بازدیدکنندگان درباره اصلاح الگوی تغذیه و نشانگرهای رنگی، برچسب کنترل اصالت و سلامت کالا، نشان ایمنی و سلامت و غربالگری سلامتی از برنامه های جانبی آموزشی در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه اختصاصی صنایع منتخب غذایی استان اصفهان است.
    این نمایشگاه همزمان با اولین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک از 5 تا 8 آبان ماه در ساعات بازدید 15 تا 21 میزبان حضور عموم علاقه مندان و متخصصان امر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت