سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لامرد:

نمایشگاه عکس«تراکمه ۵۰» پنجشنبه در لامرد افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لامرد از برگزاری نمایشگاه عکس «تراکمه ۵۰» در شهرستان لامرد خبر داد.

نمایشگاه عکس«تراکمه ۵۰» پنجشنبه در لامرد افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، محمد قادری  در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از کلیه مسئولانی که در تأمین اعتبار و ساخت مجتمع فرهنگی مرحوم دکتر حیاتی تلاش کرده‌اند، گفت: مجتمع فرهنگی مرحوم دکتر حیاتی در حال تکمیل است و ان شاالله در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    قادری در ادامه افزود: رایزنی‌هایی در خصوص ساخت پارک هنرمندان در لامرد انجام شده و امیدواریم عملیات ساخت آن تا پایان سال جاری آغاز شود.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد بیان کرد: انجمن خوشنویسان لامرد مجوز فعالیت را دریافت کرده و حال اطلاع رسانی برای عضو گیری و برگزاری دوره‌های آموزشی است.

    وی گفت: ثبت انجمن‌های شعر و ادب، فیلم در حال پیگیری است و امیدواریم با فعال شدن انجمن‌ها، تعامل و ارتباط موثری در میان هنرمندان با صنایع و دستگاه‌های اجرایی شکل گیرد و از این طریق بتوانیم پتانسیل‌های شهرستان را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری معرفی نماییم.

    قادری از برگزاری سوگواره تعزیه کشوری در 30 آبان‌ماه همزمان با اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: تعزیه در شهرستان لامرد دارای سابقه زیادی است که امیدواریم که سوگواره امسال خروجی مناسبت‌تری داشته باشد و سال‌های بعد سوگواره تعزیه بهتر از قبل برگزار شود و امسال تغییرات عمده‌ای با وارد کردن بحث پژوهش و چاپ کتاب و پخش زنده توسط صدا و سیما را خواهیم داشت که هماهنگی های آن انجام شده است.

    وی همچنین از ساخت فیلم کوتاه و چاپ کتاب مصور تعزیه همزمان با برگزاری سوگواره ملی تعزیه در لامرد خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با حضور داوران استانی، ملی و شهرستانی را در دستور کار داریم که در سطح استانی یا منطقه ای برگزار کنیم که 26 الی 28 آذر ماه اتفاق خواهد افتاد و بصورت دقیق اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لامرد اضافه کرد: نمایشگاه عکس «تراکمه ٥۰» به همت انجمن های عکس و هنری های تجسمی شامل آثار هنرمند عکاس شهید قنبر اسدپور در دهه 50 شهرستان لامرد است که مراسم افتتاحیه این نمایشگاه و نگارخانه امیریه با حضور استاد مهرداد افسری و مسئولان شهرستانی در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه (6 آبان) واقع در شهر لامرد، هتل قصر امیریه برگزار می شود.

    قادری تصریح کرد: نمایشگاه «تراکمه ٥۰» به مدت یک هفته از ساعت ١٧ الی ٢٢ در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    وی در پایان گفت: شناسنامه دار کردن خبرنگاران و هنرمندان از دیگر برنامه های اداره ارشاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت