ایران کان مین ۲۰۱۶ ؛

گردهمایی بزرگ صنعتگران معدن و صنایع معدنی در تهران

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی،ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کان مین ۲۰۱۶) از ۱۵ تا ۱۸ آبان برگزار می شود.

گردهمایی بزرگ صنعتگران معدن و صنایع معدنی در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، شرکت کنندگان ضمن ارائه جدیدترین تولیدات خود، با آخرین پیشرفت ها و یافته های علمی این حوزه آشنا می شوند.
    نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت های خارجی مواجه شده بطوری که در این نمایشگاه تعداد شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه از تعداد شرکت های داخلی بیشتر شده است.

    در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران 130 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 198 شرکت خارجی، جدید ترین و نوین ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

    استقبال شرکت های خارجی از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی،ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کان مین 2016) نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر است به طوری که از نظر فضای تحت پوشش 50 درصد و از نظر تعداد شرکت ها 89 درصد افزایش نشان می دهد.

    در این نمایشگاه شرکت کنندگان خارجی از 13 کشور خارجی اسپانیا ،اطریش،امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، روسیه، فنلاند، کره جنوبی، لهستان، هلند و هند حضور داشته و انواع تجهیزات، دستگاه¬ها و صنایع مرتبط با معدن را به نمایش می گذارند.

    اهمیت نمایشگاه معدن و صنایع معدنی تهران موجب شده است تا کشورهای آلمان، چین، کره جنوبی و فنلاند بصورت پاویون یا گروهی در نمایشگاه حضور یابند.
    در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران؛ انواع صنایع و تجهیزات معادن زیرزمینی و روباز، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری،ماشین آلات مشترک راه سازی و معدنی، تجهیزات و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل،انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری، تجهیزات مربوط به انتقال و جابجائی مواد معدنی،ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معادن،تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگهای ساختمانی و تزئینی، ماشین آلات، تجهیزات و ابزار برش و فرآوری سنگ تزئینی،سنگهای قیمتی و گرانبها، معدن و محیط زیست،سیستم های تهویه معادن، تکنولوژیهای نوین در صنعت معدن، مواد منفجره و تجهیزات انفجار، تجهیزات تامین برق و روشنائی معادن،تجهیزات، تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی، فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و حمل و نقل حوزه معدن، به نمایش عموم گذاشته می شود.

    ارائه پتانسیل های موجود و توانمندی های کشورمان ، ایجاد فرصت جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش صنعت، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی، صنعتی کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه در زمینه های موضوعی نمایشگاه، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان و ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی مهترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی(ایران کان مین 2016) از 15 تا 18 آبان از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت