مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران خبر داد

برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری در اراک

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات، مبلمان شهری و حمل و نقل عمومی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از ۶ تا ۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری در اراک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس ، مهدی جهان‌میرزایی امروز در اراک اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی خدمات، مبلمان شهری با حضور بیش از 40 شرکت‌کننده از جمله شهرداری‌های اراک، ساوه، سازمان زیباسازی شهرداری و شرکت‌های مرتبط با مبلمان شهری، خدمات شهری و حمل و نقل عمومی برگزار خواهد شد.

    وی تصریح کرد: هم زمان با این نمایشگاه سه سمینار تخصصی مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کشورهای برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی افزود: تور بازدید از کارخانه‌های صنعتی و برگزاری میزگردهای تخصصی به منظور مشارکت کنندگان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

    به گفته وی مراسم افتتاحیه این نمایشگاه 7 بهمن ماه با حضور مدیران عالی‌رتبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همراه با مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کشور برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی گفت: نمایشگاه تخصصی فناوری‌های نوین ساختمان نیز با حضور 30 شرکت معتبر در سالن پرشیا محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی و در فضایی به وسعت 3 هزار متر‌مربع برگزار می‌شود.

    جهان‌میرزایی افزود: این نمایشگاه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان، مصالح و تکنولوژی ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات، در و پنجره، معماری و دکوراسیون داخلی، سازه‌ها، و نماها و بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: آموزش در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی ویژه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

    جهان‌میرزایی ایجاد بستر مناسب به منظور انعقاد تفاهم‌نامه‌های تجاری میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاهی و متخصصین این حوزه را از اهداف برپایی نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه از ششم تا نهم بهمن ماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت