امام جمعه نطنز:

برپایی نمایشگاه های علوم و فنون در ارتقاء فکری عموم مردم موثر است

عصر نمایشگاه- امام جمعه نطنز گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه ها می تواند در ارتقاء و رشد فکری عموم مردم علی الخصوص دانش آموزان موثر باشد.

برپایی نمایشگاه های علوم و فنون در ارتقاء فکری عموم مردم موثر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، در دومین روز از برپایی نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری حجت الاسلام و المسلمین امینی، امام جمعه نطنز، سرهنگ دوم پاسدار آقادوستی فرمانده سپاه، عباس کوچه فاره رئیس شورای اسلامی شهر نطنز، کارکنان جهاد کشاورزی و دانش آموزان دبیرستان امام خمینی و مهد نور از این نمایشگاه بازدید کردند.

    حجت الاسلام امینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: لازم است از شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز و کسانی که در برپایی نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری در شهرستان نطنز همکاری کردند، تشکر کنم.

    وی گفت: این نمایشگاه بسیار جذاب و قطعاً برای دانش آموزان و دانشجویان مفید خواهد بود و انتظار می رود چنین نمایشگاه هایی در گوشه گوشه کشور برگزار شود.

    امام جمعه نطنز با اشاره به اینکه برخی فکر می کنند ایران در گذشته کشوری عقب مانده و فقیر بوده است، افزود: بازدید از نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری به همگان می آموزد ایران در گذشته دانشمندان اسلامی بسیار بزرگی داشته که در چند صدسال قبل به نحوی علوم و ریاضیات را نظریه پردازی و استفاده می کردند که امروزه نیز ما از آنها الگو گیری می کنیم.

    وی ادامه داد: قطعاً برپایی اینگونه نمایشگاه ها می تواند در ارتقاء و رشد فکری عموم مردم علی الخصوص دانش آموزان موثر باشد.

    حجت الاسلام امینی یادآور شد: متأسفانه برخی نمایشگاه ها فقط در مرکز کشور برگزار می شود و استان ها و شهرستان ها از این ظرفیت ها یا مطلع نیستند و یا نمی توانند بهره مند شود که حقیقتاً برپایی چنین نمایشگاه هایی در سراسر کشور امری ضروری است.

    وی در پایان افزود: نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری در شهرستان نطنز یک اقدام ارزشمند و در نوع خود کار علمی و فرهنگی مفیدی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت