در دانشگاه آزاد شهرستان بندرگز ؛

نمایشگاه آثار نقاشی خط و خوشنویسی در بندرگز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار نقاشی خط و خوشنویسی استاد علی حسن پور مدرس دانشگاه و منتخب بیست و یکمین جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی در دانشگاه آزاد شهرستان بندرگز گشایش یافت.

نمایشگاه آثار نقاشی خط و خوشنویسی در بندرگز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: همزمان با ماه صفر و به همت کانون ادب و هنر 40 اثر ارزشمند این استاد خوش ذوق در قالب نمایشگاه ارائه شده است.
     حسین دایی زاده تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 9 تا 17 آماده بازدید علاقه مندان است.
    وی افزود: علی حسن پور مدت 25 سال است که به صورت حرفه ای به خوشنویسی و نقاشی خط می پردازد، وی در سال 1378 دوره ممتاز را به پایان رساند و در سال 1390 موفق به دریافت درجه فوق ممتاز شد.
    حسن پور دانش آموخته رشته گرافیک، مدرس انجمن خوشنویسان ایران و مسئول انجمن خوشنویسان شعبه بندرگز، از سال 75 در همه نمایشگاه‌های گروهی انجمن خوشنویسان گرگان شرکت داشته و حضور او در نمایشگاه‌های گروهی در عشق آباد ترکمنستان، فرهنگسرای بهمن و نگارخانه ساقی در تهران بوده و چندین نمایشگاه انفرادی نیز تاکنون برگزار کرده است که سیاه مشق و آرام جان (هر دو بندرگز)، مشق عشق (فرهنگسرای اشراق تهران)، نقش خیال (نگارخانه هفت خوان یزد)، لحظه دیدار در نگارخانه کاپری گرگان و واحدهای بندرگز و فیروزکوه دانشگاه آزاد اسلامی، از آن جمله می باشد.
    معاون دانشگاه آزاد بندرگز اضافه کرد: این استاد همچنین از سال 75 به تدریس خوشنویسی در مراکز علمی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، نهادها و موسسات فرهنگی بندرگز و بهشهر، کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش بندرگز و گلوگاه مشغول است و برگزاری چندین کارگاه (ورک شاپ) خوشنویسی در بندرگز و تهران را در پرونده هنری خود دارد که 'من عاشق محمدم و 14 شب بداهه‌نگاری ماه مبارک رمضان' در فرهنگسرای اشراق تهران از آن جمله است.
    شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت