مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان خبر داد

افتتاح نمایشگاه لوستر، لوازم آشپزخانه و فرش دستباف در گیلان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان گفت: دومین نمایشگاه لوستر، چراغ های تزئینی و تجهیزات آشپزخانه و سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی و فرش دستباف به‌طور همزمان در رشت برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه لوستر، لوازم آشپزخانه و فرش دستباف در گیلان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، عبدالله سلمانی‌زاده با بیان اینکه این دو نمایشگاه به‌صورت هم زمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 5500 متر و با شرکت 95 واحد تولیدی و بازرگانی در رشت برگزار می‌شود.

    وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها با توجه به توسعه صنعت در استان، به‌دلیل تبادل کیفیت با محصولات استان‌های دیگر، موجب ارتقای سطح کیفی و تنوع محصولات در استان می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان با بیان اینکه 95 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف سطح کشور در این نمایشگاه حضور دارند خاطرنشان کرد: گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اردبیل، همدان، قم، البرز، مازندارن، قزوین و اصفهان از استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

    سلمانی‌زاده ارتقای توانمندی‌ها را مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه دانست و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه از مؤثرترین ابزارهای معرفی کالا و خدمات در ابعاد مختلف است که واحدهای تولیدی با ایجاد خلاقیت و نوآوری می‌توانند محصولات بهتری را ارائه دهند.

    وی خاطرنشان کرد: افزایش راندمان و حمایت از تولیدات داخلی، آشنایی با نوین‌ترین برنامه‌ها و فناوری‌های تولید و ایجاد زمینه تبادل اطلاعت بین متخصصان و تولیدکنندگان این عرصه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی گیلان گفت: این نمایشگاه به مدت 5 روز در تاریخ 6 تا 10 بهمن ماه در ساعات 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان میزبان علاقه‌مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت