نائب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل خبر داد

برپایی نمایشگاه محصولات کشاورزی اردبیل در جمهوری آذربایجان

عصر نمایشگاه- نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: به منظور معرفی محصولات کشاورزی تولید شده در استان اردبیل نمایشگاه محصولات کشاورزی استان در شهر آستاراخان جمهوری آذربایجان دایر می‌شود.

برپایی نمایشگاه محصولات کشاورزی اردبیل در جمهوری آذربایجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ،بهروز پورسلیمان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: حوزه صادرات یکی از مهمترین عوامل ایجاد ارزش افزوده در استان اردبیل است که امیدواریم در دوره پسابرجام بتوانیم محصولات کشاورزی و نیز کالاهای تولید شده در استان اردبیل را به سایر کشورها صادر کنیم که این امر نیازمند تولید محصولات باکیفیت و استاندارد است.

    وی بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته قرار بر این شده است که محصولات و کالاهای استان اردبیل به کشور ترکمنستان صادر شود که امیدواریم با این صادرات ضعف استان اردبیل در این حوزه جبران شود.

    نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رئیس استان اردبیل افزود: بازار روسیه برای محصولات کشاورزی استان اردبیل یک فرصت بسیار مناسب است ولی متاسفانه تعرفه کالاهای وارداتی از ایران به روسیه بسیار بالا بوده و سبب نارضایتی صادرکنندگان می‌شود که در این زمینه نیز جلسات متعدد برگزار شده که امیدواریم هم این مشکل برطرف شده و نیز نمایشگاه کالاهای ایرانی در روسیه برپا شود.

    پورسلیمان تصریح کرد: به منظور معرفی محصولات کشاورزی استان اردبیل نمایشگاه محصولات کشاورزی استان در شهر آستاراخان جمهوری آذربایجان دایر می‌شود و در این نمایشگاه انواع محصولات تولید شده کشاورزی استان اردبیل برای بازدید مردم جمهوری آذربایجان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

    وی تصریح کرد: خوشبختانه کمیسیون کشاورزی و اتاق بازرگانی اردبیل در سال‌های گذشته فعالیت بسیار مناسب و تحقیقات علمی خوبی انجام داده است که از سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل درخواست داریم 5 هکتار زمین برای کاشت تخصصی سیب‌زمینی در اختیار فعالان این عرصه قرار دهد تا کشت علمی و تحقیقاتی سیب‌زمینی در آن محل انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت