در محل گالری نرگس اداره ارشاد اسلامی تهران برگزار شد

برگزاری نمایشگاه نگارگری دانشجویان دانشگاه پیام نور تهران شرق

عصر نمایشگاه- زاهدی سرشت استاد رشته هنرهای اسلامی دانشگاه پیام نور با توجه به سطح هنری آثار ارائه شده در این نمایشگاه قول همکاری و هماهنگی برای قدم های بعدی و نمایشگاه های دیگر در این زمینه را به حضار دادند.

برگزاری نمایشگاه نگارگری دانشجویان دانشگاه پیام نور تهران شرق
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از دانا ،در دانشگاه تهران پیام نور تهران شرق نمایشگاه نگارگری دانشجویان رشته هنر دانشگاه پیام نور تهران شرق در محل گالری نرگس اداره ارشاد اسلامی تهران برگزار شد.

    دانشجویان رشته هنراسلامی این دانشگاه آثار گل و مرغ و نگارگری خود را برای اولین بار در نگار خانه گل نرگس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران به معرض دید علاقمندان قرار دادند.

    گفتنی است ؛افتتاحیه این نمایشگاه  2بهمن و اختتامیه آن 6بهمن ماه با حضور دانشجویان و علاقه مندان برگزار شد. دانشجویان این رشته دانش آموخته  زاهدی سرشت استاد رشته هنرهای اسلامی دانشگاه پیام نور بودند.

    در مراسم اختتامیه این نمایشگاه  رحیمی به نمایندگی از طرف دانشگاه و اداره کل استان و همچنین چند تن از اساتید دانشگاه از جمله استاد احمدی و استاد تقی نژاد حضور داشتند.

    خانم زاهدی سرشت با توجه به سطح هنری آثار ارائه شده در این نمایشگاه قول همکاری و هماهنگی برای قدم های بعدی و نمایشگاه های دیگر در این زمینه را به حضار دادند.

    چند تن از دانشجویان رشته هنر دانشگاه پیام نور تهران شرق آثاری مشابه در نمایشگاه های دیگر از جمله نمایشگاه هنرمندان در مجموعه نیاوران؛ نمایشگاه هنرهای سنتی میراث فرهنگی، گالری های نمایشگاهی و سایر محافل هنری؛ ارائه کرده اند.


    شایان ذکر است ؛در پایان مراسم از هنرمندان دانشجو، با ارائه لوح تقدیر و کتاب آموزش نگارگری اثر بهمن شریفی تقدیر به عمل آمد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت