مدیرفروش شرکت ورق‌کار:

حضور مستمر در نمایشگاه‌های تخصصی موجب اطمینان مصرف‌کننده می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرفروش شرکت ورق‌کار گفت: این برند در زمینه تولید نورگیرهای دووم (اسکای‌لایت، کوپل و گنبدی شکل ) به عنوان اولین، بزرگترین و تنها تولیدکننده نورگیرهای دووم نشکن در ایران فعالیت می‌کند و کاربرد آن در پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری است.

حضور مستمر در نمایشگاه‌های تخصصی موجب اطمینان مصرف‌کننده می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، مهرداد فهمیده گفت: نمایشگاه‌ها محل خوبی برای عرضه محصولات و تولیدات است.

    مدیرفروش شرکت ورق‌کار درباره همکاری شرکت ورق‌کار با کشورهای مختلف افزود: ورق‌کار از کشورهای آلمان، ترکیه و ایتالیا نمایندگی خارجی در زمینه نورگیر دارد و در زمینه مصارف صنعتی تولیدکننده و واردکننده در حوزه محصولات خاص و لوکس هستیم.

    وی با توضیحاتی درباره نورگیر و تقسیم آن به دو بخش پایه و حباب، گفت: وجه تمایز این شرکت در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان این است که ورق‌کار تنها تولیدکننده نورگیر با حباب‌های نشکن (انحصاری) با تحمل بار 250 برابر نسبت به شیشه و پایه‌های فلزی با رنگ کوره‌ای است. شرکت ما دارای جدول ابعاد حدود 70 سایز است که در مقایسه با شرکت‌های دیگر که حدود 30 تا 40 سایز تولید دارند، ورق‌کار متنوع‌ترین تولیدکننده است.

    کمک نمایشگاه‌ها به جذب مشتری
    فهمیده با اشاره به اینکه ورق‌کار در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به صورت اسپانسر حاضر شد، گفت: ما برای اولین بار سازه‌های متحرک را در ایران نمایش دادیم. البته ورق‌کار حضور در نمایشگاه‌های دیگر در شهرهایی همچون شیراز، تبریز و رشت و نمایشگاه ترکیه را در پرونده خود دارد.

    وی در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط داخلی افزود: حضور در نمایشگاه‌ها بازارهای تازه‌ای را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند و باعث می‌شود با مشتریان جدیدی آشنا شوند. در کشور ما گاهی زمان برگزاری خوب انتخاب نمی‌شود و این امر تاثیر چنین رویدادی را کاهش می‌دهد اما شرکت‌ها نمی‌توانند در نمایشگاه شرکت نکنند چرا که باید محصولات جدید خود را معرفی کنند. حضور مستمر در نمایشگاه و ارائه محصولات شرکت به ما کمک می‌کند تا بتوانیم اطمینان مصرف‌کننده را نسبت به سازه‌های جدید جلب کنیم.

    ویژگی‌های نورگیرهای متحرک لیبارت

    مدیرفروش شرکت ورق‌کار در ادامه گفت‌وگو افزود: لیبارت تنها تولیدکننده نورگیرهای متحرک شیشه‌ای در دنیا است و شرکت ورق‌کار نمایندگی انحصاری این شرکت ترکیه‌ای را دارد و کارخانه شرکت لیبارت نیز در ترکیه، آمریکا و استرالیاست.

    وی یکی از کاربردهای این نورگیرها را پوشش استخرها یا بالکن رستوران‌ها دانست که آن‌ها را برای فصول مختلف قابل استفاده می‌کند.

    وی گفت: این محصول آب‌بندی استانداردی دارد و مصرف‌کننده‌ می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از ریموت آن را باز و بسته کند. در صورت لزوم می‌توان با استفاده از شیشه یا پلی‌کربنات‌های مناسب دید، از بیرون را کاهش داد یا از بین برد. امکان کنترل سرمایش و گرمایش و استفاده از فضا در زمان بارش برف و باران نیز وجود دارد. در نمایشگاه ترکیه شرکت اصلی لیبارت حضور داشت و از نمایندگی‌های خود در کشورهای دیگر از جمله ایران برای حضور در غرفه دعوت کرده بود چرا که بازدیدکنندگان زیادی از ایران در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

    وی افزود: تولیدات نورگیرهای ورق‌کار به دلیل قیمت مناسب، مصرف عمومی دارند و در پروژه‌هایی با ارزش مالی مختلف به کار می‌روند و این محصولات در پروژه‌های لوکس و لاکچری استفاده می‌شود. محصولات تولیدی و وارداتی این شرکت در پاساژها، هتل‌ها، پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری و بخش‌های مختلف مانند پاسیو، راهرو، سقف و حیات خلوت کاربرد دارند.

    سقف‌های متحرک برای سوله‌ها

    مدیرفروش شرکت ورق‌کار گفت: از جمله برنامه‌های ما حضور ثابت در نمایشگاه‌های سال‌های آینده برای تثبیت موقعیت محصول جدید یا همان نورگیرهای متحرک شیشه‌ای در بازار و ایجاد شناخت کامل از آن است. طبیعی است که هر سال نوآوری‌هایی نیز به سبد محصولات افزوده می‌شود برای مثال شرکت لیبارت به تازگی پنجره‌های متحرک یک تکه را معرفی کرده که ما نیز آن را در نمایشگاه عرضه کردیم.

    وی افزود: بعد از خرید محصول، شرکتی باید باشد که گارانتی و خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهد که شرکت ورق‌کار این خدمات را نیز ارائه می‌کند.

    فهمیده با اشاره به فعالیت گسترده این مجموعه در زمینه محصولاتی با کاربرد صنعتی گفت: ورق‌کار در تولید نورگیرهای سوله‌ها نیز فعال است و تلاش می‌کند گزینه‌هایی را ارائه کند که اشکالات و محدودیت‌های محصولات و روش‌های قدیمی را نداشته باشد.

    وی افزود: ورق‌کار از سه کشور آلمان، ایتالیا و ترکیه نمایندگی عرضه نورگیری‌های سقفی ویژه کاربردهای صنعتی را گرفته است.

    به گفته مدیرفروش شرکت ورق‌کار برخی از این محصولات با ورق‌های پلی‌کربنات ساخته شده‌اند که به پایه‌های مختلف متصل می‌شوند.

    وی ادامه داد: استفاده از نورگیرها در بخش‌های صنعتی بازار خوبی پیدا کرده، چرا که هزینه مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

    وی همچنین افزود: ورق‌کار نمایندگی «اِسمان» آلمان را دارد که محصول ویژه آن «آرکِید» به معنای قوسی پیوسته است. مزیت این محصول دهانه بازشو بوده و برای محل‌هایی استفاده می‌شود که به تهویه هوا نیاز دارند. یک نوع از این محصول سنسورهایی دارند برای مکان‌هایی که با خطر آتش‌سوزی مواجه هستند و به صورت خودکار بر اثر تجمع دود نورگیر باز می‌شود.

    فهمیده در ادامه فعالیت‌های این شرکت با کشورهای دیگر اضافه کرد: ورق کار از شرکت پلی‌پیو ایتالیا نمایندگی ورق‌های نورگیر را دارد که به صورت سینوسی و ذوزنقه‌ای در محصولات مختلف ارائه می‌شود. محصولات خود ورق کار نیز با همگام‌سازی پایه نورگیرها با سقف سوله تولید می‌شوند. که می‌توانند متحرک و بازشو نیز باشند.

    درباره شرکت ورق‌کار
    شرکت ورق‌کار از سال 1345 و با تولید تابلوهای وزیری شروع به‌کار کرده و از سال 1362 فعالیت خود را بر تولید نورگیرهای دووم متمرکز کرده است.

    ورق‌کار در شهرهای مختلف نمایندگی دارد و کارخانه این شرکت در اصفهان است که بیش از 100 نفر در بخش‌های تولیدی و اداری ورق‌کار در اصفهان و تهران مشغول به کار هستند. شرکت ورق‌کار در داخل کشور با پروژه های مختلف دولتی، خصوصی و فرهنگی از جمله الماس قو عظیم‌زاده، فولاد اصفهان، شرکت پگاه، موزه سینما و موزه موسیقی همکاری داشته است.

    در زمینه صادرات محصول نیز این برند در عراق فعالیت‌هایی داشت برای مثال می‌توان به همکاری در پروژه بازسازی بیت امام خمینی(ره) اشاره کرد. همچنین پیرو مذاکرات صورت گرفته، سازمان عتبات عالیات در زمینه ساخت صحن حضرت زهرا در نجف از محصولات این شرکت استفاده می‌کند. این شرکت همچنین به اربیل و افغانستان نیز صادرات داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت