برپایی دو نمایشگاه متفاوت هنری در ارسباران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار خوشنویسی غلامحسین صدیقی با عنوان «مشق دل» و همچنین نمایشگاه از هنر نقاشی کودکان در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.

برپایی دو نمایشگاه متفاوت هنری در ارسباران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا  ، 30 اثر خوشنویسی نستعلیق از غلامحسین صدیقی در قالب سطر، ترکیب ، سیاه مشق و چلیپا  جمعه 14 آبان ساعت 16 افتتاح و تا 19 آبان از ساعت 13 تا 19 برای بازدید عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.

    غلامحسین صدیقی سال 1336 در شاهرود متولد شد، وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد رشته بانکی و مالی به پایان رساند و سال 1366 موفق به اخذ گواهینامه ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران شد.

    صدیقی خط نستعلیق و خط شکسته را در محضر مرحوم استاد حسین میرخانی ، استاد امیرخانی و استاد کابلی فرا گرفت.

    نمایشگاه‌های آثار هنری دانشجویان علوم بانکی ایران، کارکنان بانک صادرات، اعضای انجمن خوشنویسان شاهرود، آثار هنری دانشجویان دانشگاه کوالالامپور مالزی، نمایشگاه جمعی هنرهای قرآنی در مالزی برخی از نمایشگاه‌هایی است که به سرپرستی غلامحسین صدیقی برگزار شده است.

    همچنین این هنرمند باشرکت در اولین دوره کلاس‌های فوق ممتاز استاد امیرخانی در سال 1367 گواهینامه فوق ممتاز در خط نستعلیق را درسال 1393 از آن خود کرد.

    همچنین نمایشگاه گروهی «25*4» با 100 اثر نقاشی کودک در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.

    در این نمایشگاه به سرپرستی نگین ارجمندخواه -مدرس و مربی نقاشی-  25 تابلو که بر روی هرکدام  چهار اثر نقاشی به چشم می‌خورد، گرد آوری شده است.

    به دلیل آزادی در اندیشه هنر کودکان و جلوگیری از تداوم اندیشه‌های کلیشه‌ای که در روند آموزشی نیز به چشم می‌خورد سعی شده آثاری با دیدگاه کاملا آزاد از هنر نقاشی کودکان در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

    نگین ارجمند خواه سال 1357در شهر تهران متولد شد، وی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر تهران و مدرک تخصصی تعلیم و تربیت نقاشی کودک با 14 سال سابقه تدریس در مراکز هنری و آموزشی است.

    این هنرمند تاکنون سرپرستی بیش از 16 نمایشگاه از آثار هنرجویان و دانش آموزان با موضوعات عرفانی، مذهبی، اجتماعی و کودکانه را برعهده داشته است.

    علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت