حسین انتظامی خبرداد:

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار شفافیت و صداقت از روز جمعه آغاز می‌شود

عصر نمایشگاه- حسین انتظامی در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات از روز جمعه با حضور ۹۰۰ رسانه مکتوب و الکترونیم در ۴ بخش فرهنگی و هنری، ورزشی، سیاسی و اقتصادی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار شفافیت و صداقت از روز جمعه آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » به نقل از برنا، «حسین انتظامی» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از روز جمعه با حضور 900 رسانه در مصلی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

    620 غرفه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که شامل روزنامه، خبرگزاری، دین و اندیشه، فرهنگ و هنر، سیاسی و اقتصادی و خانواده اعم از الکترونیک و مکتوب می‌شود.

    در ادامه مراسم «حسین انتظامی» از پوستر بیست و دومین نمایشگاه رونمایی کرد.

    معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در این نمایشگاه 13خبرگزاری، 40روزنامه، 23 موسسه مطبوعاتی، 65 رسانه استانی، 20رسانه مرتبط با کسب و کار، 8تشکل مطبوعاتی، 7 روابط عمومی سازمان های مختلف، اداره کل ارشاد و مطبوعات تمام استان های کشور، نشریات دانشجویی وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی، 86 پایگاه خبری و مجلات مرتبط با عرصه فرهنگ و هنر، 94 ایگاه خبری و مجلات مرتبط با عرصه سیاسی و اقتصادی، 99 رسانهآ»وزش تخصصی، 79 رسانه عمومی و خانواده، 11رسانه در زمینه کودکان و نوجوانان حضور خواهند داشت.

    رییس نمایشگاه مطبوعات ادامه داد: شعار امسال نمایشگاه « شفافیت و صداقت» است. این شعار در تداوم شعار سال های گذشته است. ما به دنبال شفافیت هستیم و هرچه شفافیت بیشتر باشد فساد کمتر خواهد بود. شفاف سازی به توسعه دانایی مردم کمک می‌کند و همچنین هزینه های نظارت را کاهش می‌دهد.

    او افزود: بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از روز جمعه کار خودرا آغاز خواهد کرد و آیین افتتاح رسمی این نمایشگاه روز شنبه برگزار خواهد شد. ساعت بازدید از نمایشگاه مطبوعات 9صبح لغایت 20:30 خواهد بود. طبق برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شده است هر روز یک روزنامه، ویژه نامه نمایشگاه را منتشر کند.

    انتظامی تصریح کرد: در نمایشگاه مطبوعات، نمایشگاه عکس با سه عنوان برگزار خواهد شد. نمایشگاه های عکس «ایران در سالی که گذشت» و «محیط زیست» به وسیله انجمن عکاسان مطبوعاتی برگزار خواهد شد. سومین عنوان نمایشگاه عکس، ایران و کره جنوبی است که به وسیله خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

    او درپایان افزود: در نمایشگاه امسال حضور رسانه ها 30درصد افزایش داشته است. رسانه خارجی در نمایشگاه امسال حضور ندارد اما اداره کل رسانه های خارجی برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است که در نمایشگاه اجرا خواهد شد. امسال همچنین به منظور توسعه فرهنگی و استفاده از تجربه نشریات خارجی، هرروز یک مهمان ویژه خارجی از نمایشگاه بازدید خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت