بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۱۴)

اشتراکات ایران و کره جنوبی در قاب نمایشگاه مطبوعات

عصر نمایشگاه- پس از گذشت ۵۴ سال از آغاز روابط رسمی ایران و کره جنوبی، اشتراکات این دو کشور با همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و یونهاپ کره در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به تصویر کشیده شد.

اشتراکات ایران و کره جنوبی در قاب نمایشگاه مطبوعات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، بازدیدکنندگان از بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بعد از دیدن غرفه های متعدد و رنگارنگ حاضر در این رویداد فرهنگی، در انتهای سالن به یکی از جاذبه های نمایشگاه می رسند که به اعتقاد اغلب آنها قابل چشم پوشی نیست.
    نمایشگاه عکس مشترک که کار مشترکی از دو خبرگزاری ایرنا و یونهاپ است، گوشه هایی از هنرنمایی عکاسان این رسانه ها را به بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات عرضه می کند.
    در این تصاویر، آثار و نمادهای تاریخی، جلوه های طبیعی، اجرای آیین های سنتی در حوزه های موسیقی، تئاتر، هنرهای رزمی، هنرهای رزمی و ورزش های بومی ایران و کره جنوبی ارائه شده است.
    سایت های اقتصادی همچون سکوهای نفتی و منطقه پارس جنوبی و صحنه های رقابت ورزشکاران دو کشور نیز در قاب تصاویر این نمایشگاه مشترک به چشم می خورد.
    مخاطبان رویدادهای سیاسی هم دست خالی از این نمایشگاه بازنمی گردند و می توانند صحنه هایی از دیدارها و برنامه های سفر رسمی «پارک گئون هی» رئیس جمهوری کره جنوبی به تهران را مشاهده کنند که تصویر استقبال دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان از وی از جمله آنهاست.
    آغاز روابط رسمی ایران و کره جنوبی به سال 1962 (1341) بازمی گردد که شش سال بعد به تبادل سفیر میان دو کشور منجر شد.
    پایتخت های کره جنوبی و ایران در سال 1354 پیمان خواهرخواندگی امضا کردند و به نشانه عمق روابط و پیوند دو کشور، تابلوی خیابان تهران در سئول و خیابان سئول در تهران بالا رفت.
    سیر تحولات روابط ایران و کره جنوبی در حوزه های صنعتی، سازندگی، انرژی، مالی، بانکی و محیط زیستی در قالب اینفوگرافیک در کنار قاب عکس های این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.
    بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت و صداقت» از از 14 تا 21 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت