فرماندار ورامین خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ویژه بانوان کارآفرین

عصر نمایشگاه- فرماندار ورامین گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های مجموعه فرمانداری ورامین برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ویژه بانوان کارآفرین است تا این افراد بتوانند ضمن معرفی محصولات خود، بدون واسطه این محصولات را عرضه کنند.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ویژه بانوان کارآفرین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، در جلسه مشترک بانوان کارآفرین که با حضور فرماندار ورامین، مسوول دفتر امور بانوان فرمانداری و بیش از 50 نفر از بانوان کارآفرین شهرستان در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری تشکیل شد، مسائل و مشکلات حوزه اشتغال و کارآفرینی بانوان مورد بررسی قرار گرفت.

    فرماندار ورامین در این جلسه با تأکید بر استفاده از توانمندی بانوان در حوزه های مختلف جامعه گفت: بانوان، نیمی از افراد فعال در جامعه را تشکیل می‌دهند و عدم استفاده از توان و ظرفیت این افراد، در اصل اجتماع را از نیمی از توان خود محروم می‌سازد.

    محمدرضا یوسفی افزود: بانوان در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ثابت کرده‌اند و مسئولان باید ضمن شناسایی توانمندی و نیازهای این بخش از جامعه، به توسعه و پیشرفت فعالیت های آنان کمک کنند.
    فرماندار ورامین افزود: در حال حاضر تعداد بسیاری از بانوان شهرستان ورامین در عرصه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنعت و صنایع دستی فعالیت‌های چشمگیری دارند و توانسته‌اند در پویایی اقتصاد منطقه گام‌های اساسی بردارند.

    وی بیان کرد: فعالیت بسیاری از بانوان کارآفرین تا کنون به درستی شناسایی نشده و نیازهای آنها به خوبی احصاء نگردیده است و این امر باعث شده تا جامعه از فعالیت آنها آگاهی چندانی نداشته باشد.

    یوسفی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های مجموعه فرمانداری ورامین، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ویژه بانوان کارآفرین است تا این افراد بتوانند ضمن معرفی محصولات خود، بدون واسطه این محصولات را عرضه کنند که این امر زمینه برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی را نیز فراهم می‌کند.
    وی تصریح کرد: یکی از مشکلات حوزه تولید، بازاریابی علمی است و نیاز است که بانوان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و بهره گیری از بازاریابان مجرب، محصولات خود را به بازار مصرف معرفی و عرضه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت