مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان؛

نقش ۱۰۰ درصدی مناطق نفت خیز جنوب در برگزاری نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان

عصر نمایشگاه- شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بانی برگزاری ۸ دوره نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان نقش ۱۰۰ درصدی در برگزاری این نمایشگاه دارد .

نقش ۱۰۰ درصدی مناطق نفت خیز جنوب در برگزاری نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تابناک ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان در تشریح وضعیت برگزاری این نمایشگاه، گفت:در مجنموع 250 شرکت از 12 استان کشور در نمایشگاه حضور دارند که استان تهران  با 127 واحد، خوزستان با 44 واحد و اصفهان با 20 واحد بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند.

    وی، افزود:شرکت هایی از استان های تهران، خوزستان،اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و جنوبی، فارس ، البرز، کرمانشاه، مرکزی، همدان و یزد در این نمایشگاه حضور دارند.

    جلیلی، افزود: خوشبختانه نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان هر سال بهتر از سال قبل برگزار می شود و با مجزا شدن این نمایشگاه و نمایشگاه شرکت ملی حفاری و همچنین همزمان شدن آن با نمایشگاه نفت ابوظبی، باز هم شاهد استقبال بخش خصوصی از این نمایشگاه بودیم.

    وی همچنین از حضور پنج  واحد دانش بنیان در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، دانشگاه آزاد، دانشکده نفت و پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان واحدهای دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

    رحیم جلیلی،  همچنین گفت: از فعالان حوزه نفت و گاز کشورهای عراق،  آلمان، کره جنوبی، ژاپن ، چین و امارات جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده که تا کنون 20 نفر جهت بازدید معرفی شده اند.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان، با اشاره به نقش 100 درصدی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بانی برگزاری 8 دوره نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، گفت: از 4 ماه قبل فعالیت های کمیته های اجرایی شروع شده است و در حال حاضر در مرحله تجهیز سالن ها و ساخت غرفه ها قرار داریم.

    وی،در تشریح اهمیت این نمایشگاه و تمایز آن با سایر نمایشگاه های  استان، گفت: طبق دستورات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم و تاکید همه سران دولتی این است که از تولیدات داخلی استفاده شود و با توجه به اینکه استان خوزستان پایتخت نفتی کشور است، این نمایشگاه با سایر نمایشگاه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    جلیلی، فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی موقت ناشی از برگزاری این نمایشگاه را از دیگر مزیت های برگزاری نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان عنوان کرد و گفت: فعالیت های اقتصادی این نمایشگاه 3 برابر سایر نمایشگاه هایی است که در طول  سال در خوزستان برگزار می شود.

    وی، چشم انداز آینده  این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دوره های اول برگزاری، فکر نمی کردیم این نمایشگاه تا این اندازه جایگاه پیدا کند اما در حال حاضر به محل بازایابی خوبی برای شرکت ها تبدیل شده و فراهم آرودن فضای تبادل دانش و اطلاعات در روند کار تولید کنندگان ما اثر مثبت داشته است.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان، در پایان با اشاره به اینکه هشتمین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان از هفدهم تا بیستم آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 5 بعداز ظهر دایر است، از فعالان، متخصصان و علاقمندان این حوزه جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آورد..

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت