مدیرعامل شرکت نمایشگاه های شهر آفتاب:

مجموعه شهر آفتاب آماده برگزاری همه نمایشگاه ها است

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: آماده برگزاری هر نمایشگاهی هستیم اما برای میزبانی از نمایشگاه مطبوعات هیچ درخواستی نداشتیم.

مجموعه شهر آفتاب آماده برگزاری همه نمایشگاه ها است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید محمد سیدی با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: هر تقاضایی که برای این مجموعه ارسال شود را بررسی و در صورت تطبیق با فضای نمایشگاهی این اتفاق را رقم می زنیم.
    وی ادامه داد: تقاضایی درمورد برگزاری نمایشگاه مطبوعات نداشتیم و برگزار کنندگان این رویداد حتما دلایل محکمی را برای این موضوع در نظر داشته اند..
    سیدی، مجموعه شهر آفتاب را یک فضای نمایشگاهی تازه تاسیس توصیف کرد و گفت: از 18 رویداد پیش بینی شده برای سال جاری نمایشگاه های بین المللی کتاب، صنعت چوب و هفته تجاری چین برگزار شده و 15 رویداد باقی مانده را بدون هیچ مشکلی برگزار خواهیم کرد.
    وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری 18 نمایشگاه تا شهریور سال آینده خاطر نشان کرد: در سال جاری بزرگترین نمایشگاه خودرو در بهمن ماه تدارک دیده شده است.
    به گفته سیدی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب طی مدت پنج سال قرار داد بسته شده که سال آینده را نیز شامل می شود.
    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با تاکید بر اینکه مشکل راه های مواصلاتی به شهر آفتاب نداریم، افزود: با تکمیل دسترسی ها به جاده ساوه دیگر مشکلی نخواهیم داشت و شرایط بهبود می یابد.
    وی ادامه داد: دوری و نزدیکی به مجموعه شهر آفتاب یک مساله نسبی است زیرا این نمایشگاه به جنوب تهران، شهر قم و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نزدیک است.
    به گفته سیدی، با ایجاد جاذبه و افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه می توانیم این راه دور را برای باقی افراد هموار کنیم.
    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه فاز یک مجموعه شهر آفتاب با تمام زیرساخت ها را شهرداری تهران راه اندازی کرد، افزود: برای فازهای بعدی در حال مذاکره برای جذب سرمایه هستیم تا سازمان مشارکت های مردمی شهرداری تهران سایر فضاهای مورد نیاز را برای تکمیل به سرمایه گذار بسپارد.
    بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت، صداقت» از 14 تا 21 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت