بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۳۷)

نمایشگاه مطبوعات موجب توسعه و شکوفایی رسانه ها در کشور می شود

عصر نمایشگاه- - برخی غرفه داران بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، استقبال مردم از این رویداد را مثبت ارزیابی کرده و آن را موجب همدلی، شکوفایی و توسعه مطبوعات در جامعه دانستند.

نمایشگاه مطبوعات موجب توسعه و شکوفایی رسانه ها در کشور می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه که اکنون بیست و دومین دوره خود را سپری می کند امسال با شعار «شفافیت، صداقت» کار خود را آغاز کرده و تاکنون از استقبال خوب اصحاب رسانه و مردم برخوردار شده است.
    در این میان برخی غرفه داران ضمن ابراز نکته نظرات خود، نمایشگاه مطبوعات را آشتی میان مردم و رسانه ها عنوان کرده و جمعی نیز آن را موجب شکوفایی و توسعه رسانه ها در بین مردم عنوان می کنند.
    مسئول غرفه «ریتم زندگی» (تی وی پلاس)، فعالیت رسانه الکترونیکی خود در فضای مجازی را منحصر به مسایل فرهنگی و هنری عنوان کرد، گفت: استقبال مردم از نمایشگاه به خصوص در ساعات بعد از ظهر بسیار عالی و موجب تعجب غرفه داران است.
    پیام شرافت مند با بیان اینکه برخی بازدیدکنندگان فقط بدنبال اهدایی غرفه داران هستند، اظهار کرد: به نظرم چیدمان غرفه ها در نمایشگاه مناسب نیست زیرا طوری طراحی شده که بیشتر بازدیدکنندگان راهرو وسط نمایشگاه را مورد بازدید قرار می دهند و بقیه غرفه ها در حاشیه قرار دارد.
    وی خاطر نشان کرد: در مجموع کیفیت برپایی نمایشگاه در حد مطلوبی است زیرا این مهم فرصت مغتمی برای معرفی توانمندی ها و استحکام بیشتر مردم و رسانه است.
    مسئول غرفه «ایستگاه طنز و کارتون» نیز که شعار «بریدن نان مردم به سبک رسانه» را برای خود انتخاب کرده، گفت: با توجه به مشغله فراوان زندگی در تمامی ابعاد، مردم نیاز جدی به شادی و شاد بودن دارند و بیشتر بدنبال اجرای برنامه های زنده شاد هستند.
    شیرین میرزاخانی با بیان اینکه کیفیت برپایی نمایشگاه در مقایسه با سالهای گذشته بهتر و استقبال مردم نیز بیشتر شده، افزود: یکی از مسایلی که در این دوره از نمایشگاه بیشتر خودنمایی می کند استقبال گردشگر خارجی است.
    وی با تاکید بر اینکه برخی بازدیدکنندگان سووالات عجیب و غریبی نیز در طول روز می پرسند، گفت: استقبال گردشگران خارجی از طنزپردازی چهره های سیاسی از جمله مسایلی است که بیشتر بدنبال آن بوده و این چهره ها را نیز به صورت کامل می شناسند.
    مسئول غرفه مجلات و کتاب های الکترونیک نیز با بیان اینکه اولین سالی است که در نمایشگاه حضور دارد، تصریح کرد: نمایشگاه از سطح بسیار خوبی برخوردار است و جا داشت مسوولان امر برای استقبال بیشتر، تبلیغات گسترده تری در سطح شهر انجام می داند.
    مصطفی میر نوری گفت: معتقدم اگر می شد برای برپایی نمایشگاه فضای بیشتری اختصاص داد و دو نمایشگاه کتاب و مطبوعات را با هم ادغام می کردند بسیار مناسب تر به نظر می رسید.
    وی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل این پیشنهاد لازم و ملزوم بودن این دو نمایشگاه در کنار هم از مهمترین دلایل این ادغام است.
    میرنوری همچنین با انتقاد از آلودگی صوتی بسیار زیاد در فضای داخلی نمایشگاه خاطر نشان کرد: اگر مسوولان برپایی نمایشگاه، طراحی و چیدمان غرفه ها را مناسب تر به انجام می رساندند، بطور قطع استقبال بیشتری صورت می گرفت.
    بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزای ها از 14 تا 21 آبان ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت