بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۴۰)

برپایی غرفه بنیاد در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها

عصر نمایشگاه- غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت معرفی محصولات نشر شاهد و منشورات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها بر پا شده است.

برپایی غرفه بنیاد در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از حیات، غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در راهروی دوم از ورودی اصلی سالن نمایشگاه در مصلا واقع شده و آماده بازدید خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم است.

    مدیر مسئول و سردبیر مجلات شاهد در مورد ویژگی این نمایشگاه گفت: خبر خوش گروه مجلات شاهد در نمایشگاه مطبوعات امسال معرفی «شاهد بانوان» و آغاز انتشار پنجمین مجله تخصصی شاهد است، که این ماه به صورت ضمیمه شاهد یاران منتشر شده تا ارزیابی‌های تخصصی را از این مجله تازه داشته باشیم.

    محبوب شهبازی افزود: «شاهد بانوان» آغاز راهی است برای شنیده شدن صدای زنان ایثارگری که شاهدان ایثار و راویان صبر و امیدند و ما می‌خواهیم در این مجله تصویر این بانوان را همان گونه که هستند با همه احساسات مادرانه‌شان،‌ با همه نقش پرستاری‌شان با همه مسئولیت زندگی و گاه مردانه‌شان بر دیوار حقیقت بیاراییم.

    مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: عرضه ویژه سالنامه مکتوب مجله فرهنگی تاریخی شاهد یاران از سال 1384 تا 1393، اشتراک گیری با اعمال تخفیف 30 درصدی و عرضه هفته نامه «حیات طیبه» و نشریه «افضل» از محصولات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد از برنامه‌های دیگر این دوره از نمایشگاه است که امیدواریم مورد اقبال علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار گیرد.

    شهبازی اظهار کرد: گروه مجلات شاهد در این دوره از نمایشگاه مطبوعات 5 نشست نقد و بررسی مجلات شاهد با حضور جمعی از اساتید و صاحب نظران برگزار می‌کند و ما این روزها میزبان اهالی فرهنگ و مطبوعات، به‌ویژه نویسندگان و پژوهشگران حوزه ایثار و شهادت هستیم.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه مطبوعات که تجلی گاه رسانه‌های کشور است فرصتی برای ارتقای آگاهی و دانش باشد و امیدوارم این فرصت برای رشد فرهنگی کشور مغتنم باشد.

    گفتنی است، گروه مجلات شاهد در ادوار گذشته نمایشگاه مطبوعات بیش از 30 بار مورد تقدیر قرار گرفته و حائز رتبه برتر در رشته‌های طراحی، صفحه آرایی، تصویرگری، عکس و مقالات برتر حوزه ایثار و شهادت شده است.

    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با میزبانی از 900 رسانه در قالب 620 غرفه با شعار «شفافیت و صداقت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت