بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۴۵)

وزرای اقتصاد و کشور امروز و فردا به نمایشگاه مطبوعات می‌آیند

عصر نمایشگاه- وزیر اقتصاد و امور دارایی امروز و وزیر کشور هم فردا از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات دیدن می‌کنند.

وزرای اقتصاد و کشور امروز و فردا به نمایشگاه مطبوعات می‌آیند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز دوشنبه 17 آبان از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بازدید می‌کند. عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم فردا سه‌شنبه 18 آبان به نمایشگاه مطبوعات می‌آید.

    خبر دیگر از نمایشگاه اینکه امروز همچنین نشستی با عنوان «استارت آپ چیست؟» از ساعت: 15:45 تا 17 در  محل کارگاه شماره یک نمایشگاه برگزار می‌شود. امروز همچنین کارگاه آموزشی «ایجاد فضای رسانه‌ای» با حضور محمود مختاریان از ساعت 10 تا 11:30 در نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

    در خبری دیگر از نمایشگاه، نشست تخصصی «مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی؛ فرصت یا تهدید» هم در تالار گفتگوی شماره 1 نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود. یونس شکر خواه، حسن نمکدوست وحمید ضیایی پرور سخنرانان این نشست هستند که از ساعت: 15:15 تا 16:45 در نمایشگاه برگزار می‌شود.

    نشست‌های چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات در بخش رسانه‌های خارجی هم به قرار زیر است:

    محمدصالح صدقیان خبرنگار الحیات انگلستان در تهران با موضوع «نگاه نقادانه به رسانه‌های عربی در ایران و قانون آزادی مطبوعات در کشورهای عربی» از ساعت ١0:١٥ تا ١١:١٥، عماد آبشناس خبرنگارخبرگزاری سگود نیا (روسیه امروز) با موضوع «جنگ رسانه ای شرق و غرب» از ساعت ١٥ تا ١٦ و سلیمان فرضعلی اف رییس دفتر خبرگزاری آپا آذربایجان در تهران با موضوع «نقش تعامل سازنده رسانه‌ای در گسترش روابط کشورهای مسلمان و جلوگیری از نشر شایعات در فضای روابط فیما بین» از ساعت ١٦:١0 تا ١٧:١0 امروز دوشنبه 17 آبان در این محل سخنرانی می‌کنند.

    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تا جمعه 21 آبان در مصلای تهران دایر است. ساعت کار این نمایشگاه همه روزه از 9:30 تا 20:30 است. با اینکه احتمال تمدید این زمان در دو روز پایانی هست، اما ساعت شروع بازدید مردم در روز آخر جمعه 21 آبان، از ساعت 13 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت