بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۶۲)

مجموعه ۱۶ جلدی «جنگ ایران و عراق از نگاه مطبوعات جهان» در نمایشگاه مطبوعات

عصر نمایشگاه- مجموعه ۱۶ جلدی «جنگ ایران و عراق از نگاه مطبوعات جهان» از سوی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به معرض دید بازدیدکنندگان درآمده است.

مجموعه ۱۶ جلدی «جنگ ایران و عراق از نگاه مطبوعات جهان» در نمایشگاه مطبوعات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، این اثر نفیس در تاریخ سراسر حماسه دفاع مقدس، شامل مجموعه ای 16 جلدی با عناوین «زمینه سازی و آغاز تهاجم»، «اولین گام های متجاوز»، «مقاومت خرمشهر»، «زمین گیر شدن متجاوز»، «تغییر استراتژی نظامی عراق»، «در تکاپوی شکل مجدد سازمان دفاعی کشور»، «شکل گیری سازمان رزم جدید» و «آزادسازی خرمشهر» است.
    در این مجموعه 16 جلدی، عناوین «تعقیب متجاوز»، «توسعه سازمان رزم»، «تیرگی روابط با شوروی»، «عملیات جبهه میانی»، «زمینه های گسترش جنگ در منطقه خلیج فارس»، «گسترش روابط آمریکا و عراق»، «تحول در صحنه جنگ» و «آغاز عملیات در هور و بازتاب های جهانی شیوه جدید جنگ» از نگاه مطبوعات جهان نیز مشاهده می شود.
    همچنین در بین آثار ارائه شده در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ویژه نامه های استانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استانها با عناوین قاب های خاطره، قاب های ماندگار، دست خط آسمانی، صالحات، معراج، معبر، بی سیم، دیده بان، فانوس، یارا، الغدیریان، نگین، فتح، راست قامتان، پلاک 17، خاکریز، سیب سرخ، شمیم عشق، گنج ماندگار، خروش البرز، عرشیان، قافله نور، جاودانه ها، نقش سرخ، یاد ایام، حماسه ماندگار و یاد ماندگار به معرض دید بازدیدکنندگان از این نمایشگاه درآمده است.
    ویژه نامه ها و مجله های حماسه نگاران، امتداد، دو فصلنامه مطالعات دفاع مقدس، فصلنامه فرهنگ پایداری و پلاک 8 نیز از دیگر محصولات فرهنگی و رسانه ای هستند که در این غرفه به نمایش گذاشته شده اند.
    همچنین بروشورهای آزاد سازی سوسنگرد، مروری بر زندگی شهید مرتضی یاغچیان، شهید حسن شفیع زاده، شهیدان حمید و مهدی باکری، شهید علی تجلایی و جز لبخند چیزی نگفت درباره زندگی شهید حاج حسین خرازی از سوی غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بین بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری توزیع می شود.
    از دیگر ویژگی های مخاطب پسند این غرفه، نصب مجوعه نمایشگاهی لایه های پنهان جنگ در دیواره های جانبی این غرفه و به نمایش گذاردن مجموعه تصاویر سیمای عاشورائیان در سه مجلد جداگانه در خصوص شهیدان مهدی باکری، حسن شفیع زادگان و شهید جواد فکوری وزیر دفاع کابینه شهید رجایی است.
    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت و صداقت» از 14 تا 21 آبان همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت