بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۶۴)

بازدید استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه مطبوعات تهران

عصر نمایشگاه- استاندار خراسان رضوی که به منظور حضور در نخستین نشست خبری مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع مشهد ۲۰۱۷ در تهران حضور یافته است؛ از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، بازدید کرد.

بازدید استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه مطبوعات تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی رضا رشیدیان در دیدار از غرفه ی روزنامه ی خراسان با اشاره به جایگاه این روزنامه در کشور، قدمت آن و جامعه ی مخاطب وسیع، خواستار حضور قدرتمندانه در حوزه ی اطلاع رسانی شد.
    پیگیری برای تحقق مصوبات شورای عالی معماری و شهر سازی در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و ساماندهی معماری اسلامی و ایرانی، از جمله تاکیدات استاندار خراسان رضوی در دیدار از غرفه ی  روزنامه قدس بود.
    استاندار خراسان رضوی در بازدید از روزنامه ی شهرآرا در گفتگویی مبسوط، آخرین وضعیت شرکت پدیده و اقدامات انجام شده در این خصوص را تشریح کرد.
    رشیدیان خواستار توجه ویژه به موضوع حاشیه نشینی و پیگیری تاکیدات ریاست جمهوری در این حوزه در دیدار با عوامل خبرگزاری ایرنا در نمایشگاه مطبوعات شد.
    وی در بازدید از غرفه ی روزنامه ی اتفاقیه به دیدار اخیرش با نماینده ی ولی فقیه در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: در این ملاقات معظم له ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده؛ بر اطلاع رسانی مناسب تر از خدمات دولت در حوزه ی اقتصادی با هدف افرایش میزان رضایتمندی و ایجاد روحیه ی امید در مردم تاکید کرد.
    اهتمام در اطلاع رسانی در خصوص رخداد مشهد 2017 از جمله تاکیدات استاندار خراسان رضوی در دیدار از غرفه ی روزنامه ایران بود.
    رشیدیان در ادامه با حضور در غرفه ی خبرگزاری تسنیم به تشریح آخرین اقدامات در حوزه ی موسسه ی منحله ی میزان پرداخت.
    استفاده از لگوی مشهد 2017 در سربرگ ادارات استان و دستگاه های اجرایی و مشارکت دادن بخش خصوصی و مردم در برنامه های مشهد 2017 از جمله موارد مطرح شده در بازدید استاندار خراسان رضوی از غرفه های پایگاه خبری مشهد فرهنگ و صبح مشهد بود.
    استاندار خراسان رضوی در دیدار از غرفه ی ماهنامه ی ارتباط برتر، خواستار حضور موثر تر برای معرفی کالا و خدمات ایرانی و فرهنگ سازی برای استفاده از کالاهای داخلی شد.
    رشیدیان تقویت نشریات محلی با هدف معرفی ظرفیت های مناطق مختلف مبتنی بر سند آمایش  را در دیدار از غرفه ی ستاره شرق سبزوار خاطر نشان کرد و بر لزوم برخورد با نشریه های غیر قانونی و فاقد مجوز تاکید کرد.
    استاندار خراسان رضوی در بازدید از غرفه ی نشریه ی آوای کاشمر، به اداره گل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ماموریت داد تا برای تامین مسکن کارکنان دارای شرایط این نشریه، از محل مسکن مهر بینالود پیگیری لازم را انجام دهد.
    وی با حضور در غرفه ی خبرگزاری ایکنا، حمایت و توسعه ی فعالیت های قرآنی را از جمله رویکردهای دولت تدبیر و امید دانست و بر اهتمام جدی در این خصوص تاکید کرد.
    رشیدیان در غرفه ی خبر آنلاین به موضوع موسیقی و حاشیه های آن در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این خطه خاستگاه موسیقی سنتی از جمله مقامی بوده و هست و هم اکنون نیز انجمن های مجاز، در این حوزه فعالیت جدیی دارند.
    استاندار خراسان رضوی ادامه داد: آنچه که مورد بحث است؛ حاشیه های برگزاری اجرای صحنه ای موسیقی در استان و به ویژه مشهد است .
    وی تاکید کرد: اجرای کنسرت در مشهد مقدس همراه با ملاحظاتی است که بر همین اساس جلساتی با متولیان امر و دست اندر کاران این حوزه برگزار شده تا به دستور العمل مدونی در این خصوص برسیم.
    گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی همچنین از غرفه ی روزنامه های اقتصاد ملی، همکاری ملی وعصر اقتصاد نیز بازدید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت