بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۷۲)

حضور پررنگ قم در نمایشگاه مطبوعات

عصر نمایشگاه- نشریات، رسانه ها و موسسات فرهنگی شهر مقدس قم حضور فعال و چشمگیری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور دارد.

حضور پررنگ قم در نمایشگاه مطبوعات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، خبرگزاری حوزه های علمیه قم، خبرگزاری رسا، روزنامه های 19 دی و هفته نامه شاخه سبز و نشریه افق حوزه و سایر نشریات قم در نمایشگاه حضور فعال دارند و روزانه تعداد فراوانی از شخصیت های کشوری، فرهیختگان و اهل علم و اندیشه دراین نمایشگاه حضور می یابند.
    بر اساس این گزارش، در کنار این رسانه حضور موسسات دینی و فرهنگی که نشریات تخصصی ومحصولات فرهنگی خود را نیز به فرهیختگان جامعه ارائه می کنند، جالب توجه است.
    موسساتی مانند پژوهشگاه علوم وحیانی اسراء وابسته به آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید ، مرکز حفظ و نشر آثار حضرت امام راحل، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، موسسه دارالحدیث و ... نیز محصولات تخصصی خود را در بیست و دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها، ارائه دادند.
    سید مهدی صادقی استاندار قم نیز امروز سه شنبه با حضور در این نمایشگاه از عرفه خبرگزاریها و نشریات کشوری و استانی بازدید کرد.
    استاندار قم همچنین با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا نیز مورد استقبال مسئولان این خبرگزاری قرار گرفته و در گفت وگوی اختصاصی به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری، پاسخ داد.
    غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در نمایشگاه نیز با استقبال بالا و بسیار خوب مسئولان، شخصیت ها، روزنامه نگاران و مردم مواجه شده است.
    سید مهدی صادقی علاوه بر بازدید از نشریات و رسانه های قم از برخی رسانه های سراسری مانند روزنامه ایران، جمهوری اسلامی، اطلاعات و سایر رسانه های مکتوب و مجاری بازدید کرد.
    اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز با دایر کردن غرفه ای در این نمایشگاه، بخشی از قابلیت های فرهنگی این شهر مقدس را در معرض دید قرار داده است.
    جمعی از خبرنگاران و عکاسان قمی نیز امروز به همت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کردند.
    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از چهاردهم ماه جاری در محل مصلای امام خمینی فعالیت خود را با حضور رسانه ها ، نشریات و خبرگزاری ها آغاز کرده است بیست و یکم آبان به کار خود پایان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت