آغاز به کار دو نمایشگاه بین المللی در تهران

عصر نمایشگاه- دو نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و تجهیزات و نمایشگاه یراق آلات ، ماشین آلات و مبلمان آغاز شد.

آغاز به کار دو نمایشگاه بین المللی در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات ، ماشین آلات و مبلمان  و صنایع وابسته 300 شرکت ایرانی و  180 شرکت خارجی به نمایندگی از  20 کشور فعال در این صنعت شامل ، آلمان، اتریش، اسانیا، اوکراین، امریکا ، انگلستان، امارات متحده عربی، ایتالیا،  بلژیک ، تایوان، تایلند، ترکیه، روسیه، ژاپن ، چین ، فرانسه ، هنگ کنگ ، هند، مالزی و کره جنوبی حضور دارند.

    همچنین مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع مواد اولیه و تجهیزات صنایع مبلمان، انواع یراق آلات، مواد جانبی ، صنایع مبلمان، انواع ابزار آلات ساخت صنایع مبلمان،  انواع پوشش ها، کفپوش ها،  دیوارپوش ها، انواع بسته بندی ، صنایع مبلمان، اتوماسیون اداری ، نشریات و مجلات تخصصی را به معرض نمایش گذاشته اند.

    وحید طیبی نژاد مجری این نمایشگاه با اشاره به اهمیت صنعت مبلمان و چوب در کشور تصریح کرد: صنعت مبلمان بعنوان صنعتی زود بازده و با سودآوری مناسب، پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال در کشور دارد.

    طیبی نژاد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین تولیدات روز دنیا در زمینه ماشین آلات صنعت چوب و مبلمان به مصرف کنندگانی چون صنعت مبلمان، صنعت ساختمان و ... برگزار شده است.

    وی تاکید کرد : رونق اقتصادی در این بخش نیز بسیار بالا و رقابت واحدهای تولیدی و بازرگانی برای حفظ بازارهای فعلی و دستیابی به بازارهای جدید قابل توجه است.

    طیبی نژاد با اشاره به این که در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات، ماشین‌آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته بیش از 180 شرکت بین المللی و 300 واحد تولیدی داخلی حضور خواهند داشت، اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه بتواند باعث رونق هرچه بیشتر صنعت چوب و مبلمان کشور شود.

    طیبی نژاد خاطرنشان کرد : این 180واحدهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی از کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، ایتالیا، امریکا، بلژیک، روسیه،امارات، انگلستان، اوکراین، چین، هنگ کنک، کره جنوبی، ژاپن، فرانسه، هند، امارات متحده عربی، مالزی، ترکیه، تایوان، تایلند در نمایشگاه امسال حضور دارند.

    طیبی نژاد همچنین در باره وضعیت این صنعت در دوران تحریم ها گفت: اگرچه صنعت چوب و مبلمان کشور آسیب کمتری نسبت به سایر صنایع در دوران تحریم ها متحمل شد اما به دلیل ممنوعیت ورود برخی ماشین آلات از کشورهای مطرح دنیا، تولیدکنندگان این صنعت به سمت کشورهای شرق آسیا و به ویژه چین متمایل شده بودند که امیدواریم با بهبود روابط ایران با سایر کشورها دنیا، این ارتباطات بین المللی تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنعت چوب و مبلمان بیشتر شود.  

    این دو نمایشگاه تا روز چهارشنبه  14 بهمن از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان و متخصصان گرامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت