مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان رضوی:

به نمایشگاه کتاب نیشابور نمره بیست می دهم

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان رضوی: به‌عنوان کسی که بسیاری از نمایشگاه‌های کشور را رفته‌ام، نمایشگاه کتاب نیشابور را در سطح بسیار بالایی و به‌مراتب بالاتر از بسیاری از مراکز استان دیدم وبه نمایشگاه کتاب نیشابورنمره بیست می دهم.

به نمایشگاه کتاب نیشابور نمره بیست می دهم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان رضوی اظهارکرد: به‌عنوان کسی که بسیاری از نمایشگاه‌های کشور را رفته‌ام، نمایشگاه کتاب نیشابور را در سطح بسیار بالایی و به‌مراتب بالاتر از بسیاری از مراکز استان دیدم  وبا استقبال بی نظیر مردم فرهنگ دوست نیشابور مواجه شد که من به نمایشگاه کتاب نیشابورنمره بیست می دهم.

    سیدسعید سرابی افزود:از همان ابتدا  نیشابور به عنوان یک کاندیدای جدی پایتخت کتاب  مطرح شد اما در سال اول اهواز به این عنوان انتخاب شد و از نیشابور نیز تقدیر صورت گرفت ودر سال دوم مقام پایتختی کتاب رابه خوداختصاص داد.

    وی خاطرنشان کرد: شهرستان نیشابورهمواره فعالیت‌های خوبی را انجام داده و میزبانی‌های خاص و ویژه‌ای را داشته است که نشان می‌دهد این شهرستان توانایی برگزاری مناسب این نمایشگاه را دارد.

    سرابی یادآورشد:از همین رو در شهرستان نیشابور فعالیت خوبی در زمینه آمادگی میزبانی از نمایشگاه کتاب انجام شد که خوشبختانه با توجه به آمادگی این شهرستان و وجود زیرساخت‌های خوب آن بنا شد که هفته کتاب برای اولین بار از تهران به نیشابور منتقل شود .

    دبیرشورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی عنوان کرد:جایگاه فرهنگ وارسته استان خراسان و نیشابور به‌گونه‌ای است که نسبت به دیگر شهرهای کشور جایگاه بالاتر و برتری دارد، در این رقابت شاخص فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز موردبررسی قرار گرفت که نیشابور توانست خوش بدرخشد.

    سرابی اذعان کرد:این اولین تجربه نیشابور در زمینه برگزاری نمایشگاه ناشران کتاب ایران است و دبیرخانه تلاش کرده و خواهد کرد تا مشکلات را بررسی وطی سال های آتی برطرف کند.

    مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان رضوی  تصریح کرد: این انتخاب بیانگر رشد فرهنگی و ترویج کتابخوانی استان است و کتاب با روح و اندیشه انسان سر و کار دارد از این رو نمایشگاه کتاب نیشابور اهمیت ویژه‌ای دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت