در دهه مبارک فجر؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان در عرصه های اقتصاد مقاومتی کرمانشاه

عصر نمایشگاه- مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، ابراز کرد: نمایشگاه تاریخی انقلاب با عنوان تجلی فجر و همچنین مسابقه مقاله نویسی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان در عرصه های اقتصاد مقاومتی کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان ، شکوفه یعقوبی مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر بسیج جامعه زنان کرمانشاه برنامه های مختلفی را در استان و پایگاه مختلف مقاومت بسیج برگزار می کند.

    وی، ادامه داد: روز دوشنبه مصادف با دوازدهم بهمن اولین روز دهه مبارک فجر است که به نام «انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری» نام گذاری شده که در کرمانشاه مسابقه نقاشی در پایگاه های مختلف مقاومت بسیج برگزار و جشن بزرگ انقلاب نیز در سطح پایگاه برپا خواهد شد.

    به گفته مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، همچنین در روز اول دهه مبارک فجر مسابقه دل نوشته به امام خمینی(ره) و شهدا برگزار و تمثال امام خمینی(ره) نیز در این روز گلباران می شود.

    یعقوبی، با بیان اینکه در این روز سرکشی از سرای سالمندان با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود، اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدای پایگاهی از برنامه های تدارک دیده شده برای اولین روز دهه مبارک فجر است.

    این مسئول، خاطرنشان کرد: دومین روز دهه مبارک فجر با نام «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلی و هم زبانی دولت و ملت» نام گذاری شده که در این روز مسابقات ورزشی در رشته های مختلف طناب کشی، دارت و ... در استان برگزار می شود.

    یعقوبی، ابراز کرد: برپای ایستگاه سلامت در پایگاه های مختلف مقاومت بسیج در استان، برگزاری عصر شعر، نمایشگاه عکس انقلاب و نمایشگاه تاریخی انقلاب با عنوان تجلی فجر و همچنین مسابقه مقاله نویسی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، برپایی مسابقات ورزشی در رشته های بومی محلی، برگزاری اردوهای زیارتی داخل استان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان در عرصه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و هنرهای دستی از جمله برنامه های سومین روز دهه مبارک فجر به شمار می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت