برگزاری دو نمایشگاه لوازم خانگی به فاصله یک ماه

عصر نمایشگاه- اوایل همین ماه نمایشگاه لوازم خانگی به همت اتحادیه لوازم خانگی برگزار شد و در کمتر از یک ماه دیگر هم شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی توسط انجمن لوازم خانگی ایران در آذرماه برگزار خواهد شد.

برگزاری دو نمایشگاه لوازم خانگی به فاصله یک ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فرصت امروز، حبیب الله انصاری، دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره چرایی موازی کاری در برگزاری نمایشگاه های لوازم خانگی پاسخ داد: متاسفانه موازی کاری در برگزاری نمایشگاه های لوازم خانگی در تهران وجود دارد که به نظر من باید همه آنها باهم تجمیع شوند.

    نمایشگاه لوازم خانگی که کمتر از یک ماه پیش توسط اتحادیه لوازم خانگی برگزار شد، به نظر من حضور سایر کشورها در این نمایشگاه بسیار محدود بود که کاملا مشهود بود. اما در نمایشگاهی که در آذر ماه توسط انجمن برگزار خواهد شد از 444 شرکت حاضر، 184 شرکت خارجی حضور دارند. او در ادامه در پاسخ به سوال دیگر «فرصت امروز» مبنی بر اینکه آیا حضور شرکت ها و محصولات خارجی در نمایشگاه باعث کمرنگ تر شدن تولید داخلی می شود یا خیر؟ گفت: حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه در حیطه تصمیم گیری ما نیست. از طرفی به دلیل اینکه هدف ما تولید صادرات محور است و نمی توانیم از حضور کشورهای خارجی جلوگیری کنیم، اما ما تلاش کردیم درصد کشورهای خارجی در نمایشگاه نسبت به داخلی ها کمتر باشد. از طرفی واحدهای داخلی توان مقایسه و رقابت با تولیدات خارجی را دارند. انصاری در ادامه نشست خبری خود درخصوص برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران گفت: این نمایشگاه با حضور 260 شرکت داخلی و 184 شرکت خارجی از 13 کشور ایتالیا، هند، جمهوری چک، آلمان، ترکیه، چین و فرانسه و. . . برگزار خواهد شد.

    او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان است، گفت: ما در این نمایشگاه می توانیم محصولات ایرانی را به مردم نشان دهیم و از نقطه نظرات مثبت و منفی آنها در این باره استفاده کنیم. همچنین نمایشگاه فرصتی است تا بتوانیم مذاکراتی با بازرگانان و تجار خارجی داشته باشیم.

    دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران معتقد است باید هدف ما تولید صادرات محور باشد و به عنوان یک اصل سرلوحه کار ما قرار گیرد. او ادامه داد: در نمایشگاه امسال سه بخش لوازم خانگی انرژی بر، غیر انرژی بر و قطعات برگزار خواهد شد. به گزارش «فرصت امروز»، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران 4تا 7 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت