مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان خبر داد

فراخوان جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به میزبانی لرستان

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: چهاردهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره ی بین المللی امام رضا(ع) مرداد سال آینده در استان برگزار می شود.

فراخوان جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به میزبانی لرستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام حمیدرضا حنان افزود: دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی موضوعات این جشنواره را سبک زندگی ایرانی با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری (مدالظله العالی) و با الهام از آموزه های رضوی، احادیث و روایات حضرت امام رضا (ع)، اشعار و دل نوشته‌های شاعران و هنرمندان در حوزه فرهنگ رضوی و روایات منقول از حضرات معصومین (ع) در مورد حضرت رضا(ع) اعلام کرد.
    وی اظهار کرد: این جشنواره در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و خط تحریری و در دو سطح غیررقابتی و مسابقه برگزار می شود.
    وی ادامه داد: بخش ویژه اساتید (غیر رقابتی) شامل موضوعات جشنواره و با دعوت از اساتید برجسته خوشنویسی جهت ارسال آثار به منظور شرکت در نمایشگاه برگزار می شود و بخش مسابقه (رقابتی) شامل موضوعات جشنواره است که سایر هنرمندان خوشنویس می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیر خانه در این بخش شرکت نمایند.
    حنان افزود: هر هنرمند خوشنویس می تواند حداکثر سه اثر به آدرس lorestan.shamstoos.ir ارسال نماید و تاریخ آفرینش آثار باید سال های 95 یا 96 باشد.
    دبیر چهاردهمین جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی به داوری این دوره از جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: داوری در دو مرحله صورت خواهد گرفت و ابتدا آثاری که تصویرشان در مرحله اولیه انتخاب می‌شود به دور دوم داوری راه خواهند یافت.
    حنان اضافه کرد: پس از انجام داوری مرحله اول، به صاحبان آثار منتخب اطلاع رسانی خواهد شد تا اصل آثار را برای گزینش نهایی و شرکت در نمایشگاه به دبیر خانه ارسال نمایند.
    وی گفت: اسامی هیات داوران جشنواره نیز پس ازتایید معاونت مرتبط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع)،از طریق زیر پورتال شمس توس لرستان اعلام خواهد شد.
    لرستان پیش از این میزبان جشنواره های آواها و نواها، نماهنگ و تولیدات تلویزیونی رضوی بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت