معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی فارس :

راهنمایان خارجی تورهای گردشگری در جریان نمایشگاه گردشگری پارس با ظرفیتهای شیراز آشنا می شوند

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی فارس گفت: راهنمایان خارجی تورهای گردشگری در جریان نمایشگاه گردشگری پارس با ظرفیتهای شیراز آشنا می شوند.

راهنمایان خارجی تورهای گردشگری در جریان نمایشگاه گردشگری پارس با ظرفیتهای شیراز آشنا می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، موید محسن نژاد گفت: نمایشگاه گردشگری پارس در روزهای 14 تا 17 آذر در شیراز برگزار می شود و در آن هتلداران، آژانسهای مسافرتی استانهای تهران، هرمزگان، یزد، بوشهر کرمان و... شرکت دارند.

    وی گفت: علاوه بر این بخشها، مجتمع های گردشگری، شرکتهای هواپیمایی و تمام بخشهای که به نوعی مرتبط با حوزه گردشگری هستند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه در سطح ملی برگزار می شود، افزود: یکی از اقداماتی که در دستور کار داریم این است که تور لیدرهای خارجی را در قالب این نمایشگاه به شیراز دعوت کرده تا ظرفیتهای عظیم گردشگری ایران و به خصوص شهر شیراز را مشاهده کنند و با این کار می توانیم مبلغی برای گردشگری شیراز و کشورمان باشیم و هم اینکه شیراز را در بسته های خدمات گردشگری این تورهای خارجی قرار دهیم.

    وی گفت: در حال حاضر گردشگرانی از اروپا از کشورهای آلمان که به صورت سنتی به ایران سفرمی کنند و یا ایتالیا که در حوزه باستان شناسی ایران و شیراز مقصد سفرهایشان است را داریم که باید تلاش کنیم با این دسته از ارتباطات با تورهای خارجی، شیراز به عنوان یکی از مقاصد سفر گردشگران خارجی مطرح کنیم.

    محسن نژاد گفت: یکی از مشکلاتی که در سفرهای خارجی با آن مواجه هستیم عدم وجود مسیر هوایی مستقیم از شیراز به اروپاست که در این نمایشگاه سعی می شود شرکتهای هواپیمایی ترغیب به ایجاد این مسیرها شوند.

    وی گفت: در مجموع با تمام فرآیندهایی طی می شود سعی داریم شیراز یا مقصد گردشگری یا مبدا گردشگری باشد به بیان دیگر گردشگری که وارد ایران می شود یا از شیراز سفر خود را شروع کند یا شیراز پایان بخش سفر به ایران باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت