کتاب‌های اسلامی تازه منتشر شده؛

رونمایی از کتب اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب ونزوئلا

عصر نمایشگاه- کتاب‌های اسلامی تازه منتشر شده رایزنی فرهنگی کشورمان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا رونمایی شد.

رونمایی از کتب اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب ونزوئلا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، در حاشیه برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا معروف به «فیلون 2016»، آیین رونمایی از کتاب‌های تازه منتشرشده رایزنی فرهنگی ایران با عناوین «اندرزنامه‌ای برای یک حکومت مطلوب»، «رساله حقوق امام سجاد(ع)» و «قصه‌های ایرانی برای بچه‌های آمریکای لاتینی» در سالن شماره 5 این نمایشگاه برگزار شد.
    حسین میرزایی، رایزن فرهنگی کشورمان در کاراکاس طی سخنانی در این مراسم با اشاره به غنای فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و آثار و متون ارزشمند به جای مانده از شخصیت‌های برجسته دینی و علمی از زمان‌های گذشته تاکنون، به معرفی اجمالی سه اثر تازه منتشر شده این نمایندگی فرهنگی پرداخت.
    وی بر لزوم آشنایی جامعه فرهنگی و دانشگاهی ونزوئلا با متون تازه منتشرشده رایزنی فرهنگی ایران در ونزوئلا تأکید و از انتشارات گالاک به خاطر همکاری در چاپ و نشر آثار فوق تقدیر کرد.
    کارلوس پارا، مدیر انتشارات گالاک و خولیو سانتاروسا، از نویسندگان ونزوئلایی نیز ضمن تمجید از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی به ارزشمند‌بودن آثار ترجمه و منتشر شده این نمایندگی فرهنگی اشاره و خواهان تلاش بیشتر در زمینه ترجمه و چاپ متون ادبی و تاریخی ایرانی در این کشور شدند.
    در پایان، گزیده‌هایی از هر یک از آثار منتشر‌شده برای حاضرین قرائت و بر مطالعه این آثار برای شناخت بهتر فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی به ویژه آشنایی با متون درون دینی اسلامی تأکید شد.
    دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ونزوئلا با عنوان «FILVEN 2016» و شعار «خواندن برای بودن» 13 آبان‌ماه با حضور معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا، وزیر فرهنگ این کشور و برخی سفرای کشورهای خارجی مقیم در مجموعه فرهنگی ـ هنری ترسا کارینیوی کاراکاس گشایش یافت و به مدت 10 روز ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت