دانشگاه شریف برگزارمی کند

برگزاری پنجمین نمایشگاه کار در تهران

عصر نمایشگاه- پنجمین دوره نمایشگاه کار ۱۸-۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۴ در دانشگاه شریف برگزار می شود.

برگزاری پنجمین نمایشگاه کار در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از دانا ، نمایشگاه کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت‌ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن، به صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می‌شود.

    کمتر دانشجویی است که پس از گذشت یک ترم یا در همان ترم اول به فکر گذراندن امور روزمره خود نیافتاده باشد؛ به خصوص دانشجویانی که در محل غیربومی خود مشغول به تحصیل می شوند، پس از مدتی کوتاه و پس از «ته» کشیدن پول توی جیبی که اکثرا پدر و مادر به آنها داده اند، به فکر کسب درآمد به طرق مختلف است.

    نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف اما می‌تواند این دغدغه را رفع کند؛ چرا که از این نمایشگاه می‌توان به عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی نیز یاد کرد؛ چرا که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می‌شود.

    گفتنی است ؛اینگونه نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا تعداد زیادی از نیروهای جویای کار، شرکت‌ها و کارآفرینان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام می‌کنند.

    همچنین رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می‌شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت‌ها و دانشجویان بعنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط‌های کار و اجتماع از سویی دیگر، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا اقدام به بر پایی پنجمین نمایشگاه کار نماید.

    هدف این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و ... است.

    گفتنی است این نمایشگاه از 16 الی 18 اسفند 1394در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت