فرمانده سپاه ساوه:

نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ساوه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- فرمانده ناحیه سپاه ساوه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در ساوه گفت: هم‌زمان با هفته بسیج نمایشگاه معرفی عرصه‌های تولید و صنایع کوچک بسیجیان در ساوه برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ساوه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سرهنگ مجید احمدجعفری در نشست خبری با موضوع برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان با اشاره تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هدف دشمن از توطئه‌های مختلف مانند جنگ، ترور، تحریم و غیره علیه ایران اسلامی تضعیف، مهار و در آخر برچیدن قدرت و اقتدار و همه‌گیر شدن نظام اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی است تا الگوی سایر ملل مستضعف جهان نشود که با مدد الهی همه توطئه و دسیسه دشمن شکست خورده است.

    وی افزود: امروزه شاهد گسترش جبهه مقاومت در منطقه از یکسو و توطئه دشمنان بر ضد مقاومت اسلامی در لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و یمن از سوی دیگر هستیم چرا که این جبهه مقاومت اسلامی از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند و ذات دشمن، دشمنی با الگوهای اسلامی در جهان است.

    فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: امروز شاهد گسترش جبهه مقاومت در منطقه و توطئه دشمنان بر ضد مقاومت اسلامی در لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و یمن هستیم که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفتند.

    وی بیان کرد: وظیفه ما در برابر توطئه های پیچیده دشمن عمل به آیات و روایات ائمه و تفکر امام راحل(ره) و تدابیر و منویات مقام معظم رهبری است زیرا گفتمان ولایت سبب نجات همه از ایران گرفته تا سایر جوامع اسلامی می‌شود.

    فرمانده سپاه ساوه با اشاره به شعار سال گفت: عمل به این شعارها وظیفه ما است و امسال که به نام " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام‌گذاری شده است باید در تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام کنیم.

    وی افزود: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع انقلابی‌گری و انقلابی بودن است که باید انقلابی عمل کنیم و خواسته اخیر معظم‌له درباره جهاد کبیر را در مقابله با دشمن محقق کنیم.

    احمدجعفری تصریح کرد: از ابتدای انقلاب  اسلامی هشت سال دفاع مقدس بر ما تحمیل شد ولی با مدد الهی، رهبری امام راحل(ره) و رزم جانانه رزمندگان با پیروزی و اثبات حقانیت دفاع مشروع ما در برابر تجاوز بعثی‌های عراقی توسط مجامع جهانی پایان یافت.

    وی خاطرنشان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی تاکنون ترورهای کور برای گرفتن روحیه انقلابی از مردم و کشور و انواع تحریم ها علیه ما اعمال شد که با وجود سختی امروزه شاهد خوذکفایی و پیشرفت چشمگیر در علوم و فنون مختلف هستیم.

    فرمانده سپاه ساوه با گرامیداشت هفته بسیج عملکرد بسیج را در زمینه های متنوع دانست و گفت: مباحث مختلف تربیتی، فرهنگی، جهادی، سازندگی، ورزشی، آموزشی، اردویی، زیارتی، علمی، اقتصادی در بسیج برای اقشار و رده های سنی مختلف فعال است.

    وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای هفته بسیج در نظرگرفته شده است به طوریکه این برنامه‌ها از یک روز قبل از اربعین با قرائت خطبه‌های حضرت زینب(س) توسط بسیج هنرمندان و همکاری اداره ارشاد در سالن سلمان ساوجی آغاز می‌شود.

    احمدجعفری بیان کرد: برنامه های متنوعی مانند یادواره شهدا، عزاداری، نمایشگاه معرفی عرصه‌های تولید و صنایع کوچک بسیجیان، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، برنامه کوهپیمایی، اعزام اکیپ پزشکی با ویزیت و داروی رایگان به مناطق محروم، تئاتر خیابانی، نشست ادبی هنرمندان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

    فرمانده سپاه ساوه خاطرنشان کرد: با توجه به هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب" سبک زندگی مسلمان بسیجی" را که ویژگی های یک بسیجی را بیان کرده معرفی کرده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت