رئیس شورای اسلامی شهر تهران :

شهرآفتاب را برای نمایشگاه‌ها ساخته‌ایم

عصر نمایشگاه- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوا مرگ تدریجی افراد جامعه است.

شهرآفتاب را برای نمایشگاه‌ها ساخته‌ایم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دانشجو، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آغاز سیصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هفته آینده اربعین حسینی را در پیش داریم که تسلیت عرصه می‌کنم و ان‌شاءالله زائران خوبی باشیم.

    وی ادامه داد: این حرکت استراتژیک و اصولی است که در راه امام حسین(ع) و شهادت قدم بر می‌داریم.

    چمران با اشاره به آلودگی هوای پایتخت گفت: در آلودگی هوا می‌بینیم که گرفتار شدیم و مرگ تدریجی برای افراد جامعه است و این مرگ را به چشم می‌بینیم و به جای حل این مشکل، با مسائل خرد و کوچک، خود را مشغول ساختیم.

    وی اضافه کرد: کامل شدن سیستم حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا تأثیر دارد و با کمک دولت به حمل و نقل عمومی، می توان در کاهش آلودگی هوا تأثیر گذاشت.

    چمران به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران برگزار شد گرچه این نمایشگاه شلوغی خاصی ندارد و بیشتر از مردم، مسئولان می‌روند ولی ما نمایشگاه شهر آفتاب را ساخته‌ایم که نمایشگاه‌ها آنجا برگزار شود.

    وی افزود: در حال حاضر استفاده فضای مصلی موجب مستهلک شدن آن می‌شود و بهتر است نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برگزار شود.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: در راهپیمایی اربعین در نیجریه 10 نفر از مسلمانان این کشور با مظلومیت شهید شدند و رهبر آنها نیز در شکنجه است.

    وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی قانون منع پخش اذان در مساجد قدس را تصویب و اجرایی کرده است. حالا مگر می شود که یک مسجد از پخش اذان محروم شود؛ این فشارها قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت.

    چمران بیان داشت: تعزیرات حکومتی به نرخ‌هایی که توسط شورای اسلامی شهر تهران تصویب کرده است اعتراض و عنوان کرده است که در سازمان حمایت از مصرف کنندگان باید ابتدا این نرخ‌ها به تصویب و سپس به شورای شهر بیاید.

    وی ادامه داد: نهایتاً این موضوع در دادگاه مطرح شد و دادگاه نیز اعلام کرد که تعیین نرخ‌های مشخص مانند طرح ترافیک که یک بازدارنده برای ورود خودرو و آلودگی هواست و همینطور مراکز فرهنگی اجتماعی و ورزشی، درست بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت