به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ؛

عرضه ۱۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب کیش

عصر نمایشگاه- یک هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب کیش در معرض دید علاقه مندان به مطالعه قرار گرفته است.

عرضه ۱۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب کیش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از روز دوشنبه افتتاح شده است تا 29 آبان ماه میزبان علاقه مندان به کتاب است .
    در این نمایشگاه یک هزار و 200 عنوان کتاب با تخفیف 20 درصدی برای کودکان و 10 درصدی برای سایر آثار در حوزه های عمومی ، روانشناسی ، فلسفه ،هنر ، ادبیات ایرانی ،کلاسیک ،ترجمه ، تاریخ ، جامعه شناسی به مخاطبان عرضه می شود.
    مجلس و انتخابات ، جستارهایی در قصه شناسی ، فلسفه طنز، خلاصه تاریخ و هنر ، مکتب های داستان نویسی در ایران ، ادبیات عامیانه ایرانی ، شاهکارهای مجسمه سازی جهان ، فرهنگ مشاغل سنتی ، ادبیات نمایشی در ایران ، فرآیند طراحی در آثار معماران معاصر ، ابن خلدون و علوم اجتماعی، مطالعاتی در عرفان اولیه ، دانشنامه کودکان و نوجوانان ؛ باورهای عامیانه مردم ایران ، ادیان مختلف ، تقوم وتاریخ در ایران از جمله عناوین آثار ارائه شده در این نمایشگاه است.
    در این نمایشگاه جملاتی درج شده بر روی پوستر از شخصیت های مهم علمی ، فرهنگی و شاعران در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی به چشم می خورد .
    ساعات بازدید از نمایشگاه کتاب 9 تا 14 صبح و 17 تا 21 عصر خواهد بود.
    همچنین به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی دیگری از 24 آبان تا 9 آذر ماه و از ساعت 17 تا 22 به همت امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش و با هدف ترویج کتابخوانی در سرای هنر مقابل تالار شهر کیش برپاست .
    در این نمایشگاه 3 هزار عنوان کتاب در حوزه های دین، فلسفه، ادبیات، روانشناسی، علوم اجتماعی ،کودک و نوجوان، هنر، تاریخ و جغرافیا با 55 درصد تخفیف عرضه شده است .
    42 هزار و 881 جلد کتاب در 11 رده مختلف در کتابخانه های جزیره کیش موجود است .
    تعداد عناوین کل کتاب کتابخانه های عمومی و کودک و نوجوان 30 هزار و 790 کتاب است که از این تعداد 20 هزار و 614 عنوان مربوط به کتابخانه های عمومی و 10 هزار و 176 عنوان مربوط به حوزه کودک و نوجوان است .
    فرهنگسرای سنایی ، مهستان ، اندیشه ، میلاد ،قرآن و عترت ، خانه فرهنگ مینا و کتابخانه میر مهنا از مراکز فرهنگی کیش به شمار می روند.
    24 آبان ماه در سالنامه رسمی کشورمان به عنوان روز کتاب، کتابخوانی نامگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت