نمایشگاه هوایی ایران در کیش گام مهمی در توسعه صنایع هوایی کشور بود

عصر نمایشگاه- مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی را گام مهمی در توسعه صنایع هوایی کشور عنوان کرد و گفت: استقبال شرکت کنندگان خارجی از این رویداد نوید بخش اتفاقات خوب در این حوزه است .

نمایشگاه هوایی ایران در کیش گام مهمی در توسعه صنایع هوایی کشور بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان عصر شنبه در آخرین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی و نمایش هوایی مهمترین دستاورد این رویداد را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف از جمله صنعت هوایی دانست و گفت :حضور شرکت های اروپایی و آسیایی در نمایشگاه نشان از ظرفیت ها و توانمندی های خوب ایران در این حوزه دارد .
    وی با بیان اینکه شرکت های خارجی در این نمایشگاه دستاوردهای ایران در این صنعت را رصد کردند افزود: آنها تصور نمی کردند ایرانی که در تحریم بوده به چنین دستاوردهایی دست پیدا کرده باشد .
    مونسان با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای تعامل ، استفاده از تجارب و آشنایی با دستاوردهای هوایی دیگر کشورها بود افزود: با رصدی که انجام شد مسئولان شرکت های ایرانی از این فرصت راضی بودند.
    وی گفت : نمایش هوایی هواپیماهای نیروی هوایی ارتش ( میگ 29 و اف 14 ) نشان داد که خلبانان ایرانی از علم ، توانمندی وتجربه لازم در این زمینه برخوردارند .
    رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اجرای گروه آکروباتیک 'زنبورهای بالتیک 'لتونی و شوالیه های روسی را نمایشی بسیار زیبا عنوان کرد و گفت : حضور جمعیت 20 هزار نفری برای مشاهده نمایش هوایی در تاریخ نمایشگاهی رکورد بی سابقه ای بود .
    وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نمایشگاه نقطه عطفی در صنعت هوایی کشور باشد.
    مونسان در مورد بستن قرار داد برای خرید تجهیزات گفت : نشست هایی برای خرید و تامین تجهیزات و تکنولوژی برگزار و قرار دادهایی بین شرکت های داخلی وخارجی بسته شد .
    هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی که از 26 ابان ماه در کیش برگزار شده بود پس از چهار روز فعالیت عصر امروز به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت