مدیرعامل نمایشگاه‌ بین‌المللی همدان خبر داد

برگزای نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در همدان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه‌ بین‌المللی همدان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان خبر داد.

برگزای نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در همدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، حسین الماسی اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از 14 تا 20 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه 110 غرفه در این نمایشگاه برپا شده و فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: علاوه بر همدان از استان‌های تهران، البرز، مرکزی، اصفهان، کردستان، کرمانشاه، قم و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان زمینه‌های فعالیت در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان را شامل اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی عنوان کرد.

    وی بیان کرد: نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان با همکاری مشترک نمایشگاه بین‌المللی استان همدان، اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همیاران پلیس اداره کل بهزیستی، کانون مهدهای کودک، اداره آموزش و پرورش استثنایی و سازمان پسماند شهرداری همدان برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ساعت بازدید نمایشگاه را همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20:30 دقیقه اعلام کرد و گفت: کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های غنی ملی ایران هستند که والدین با اهمیت دادن و توجه خاص به آنها می‌توانند در مرحله رشد عقلانی و روانی آنها نقش بسیار مطلوبی را ایفا کرده و تاثیرگذار باشند.

    وی همچنین درباره سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان نیز گفت: نمایشگاه جدید همدان در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع طراحی شده و در حال حاضر نیز پروژه نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    الماسی با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه‌های دولتی همکاری مناسبی در تامین اعتبار برای اجرای این نمایشگاه داشته باشند، گفت: با بهره‌برداری از این نمایشگاه ظرفیت اجرای نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در همدان ایجاد می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت