طی انتشاراحکام بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ؛

اعتراض ناشران دانشگاهی به انتخاب مدیر کمیته داخلی نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- طی هفته جاری، احکام بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد، اما تشکل‌های نشر به انتخاب مدیر کمیته داخلی نمایشگاه اعتراض کردند.

اعتراض ناشران دانشگاهی به انتخاب مدیر کمیته داخلی نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از نسیم آنلاین ، طی هفته جاری، احکام بیست  و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد.

    براساس تصمیم وزارت ارشاد، امیر مسعود شهرام نیا به عنوان قائم مقام نمایشگاه کتاب و معاون اجرایی و همایون امیرزاده به عنوان رئیس شورای نظارت و ارزشیابی این نمایشگاه و علی فریدونی، نیکنام حسین پور، محمد سلگی، محمودرضا برازش، امیرمسعود شهرام نیا، سید محمود حسینی و محمود آموزگار به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

    همچنین نادر قدیانی به عنوان مشاور رئیس نمایشگاه کتاب و  مدیران کمیته های مختلف بیسست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز به این شرح منصوب شدند: حسین صفری؛ کمیته اجرایی و رفاهی، مصطفی وکیلی قاهانی؛ کمیته مالی، محسن نصرالله؛ کمیته پشتیبانی، یحیی دهقانی؛ کمیته فعالیت های فرهنگی، محمد حسین متولی؛ کمیته روابط عمومی و تبلیغات، علی اکبر تورانیان؛ کمیته اطلاع رسانی، مهدی سهل آبادی؛ کمیته حراست، حامد میزرابابایی؛ کمیته ناشران بین المللی، محمدرضا توکل صدیقی با همکاری مهدی اسماعیلی راد؛ کمیته نشر داخلی.

    بعد از اعلام حکم ها تشکل های نشر به انتخاب مسئول کمیته داخلی نمایشگاه اعتراض کردند؛ در جلسه رای گیری در تشکل‌ها میان محمدمهدی داوودی‌پور و محمود آموزگار برای همین کمیته داوودی پور با 5 رای برگزیده این نظر سنجی شده بود و محمود آموزگار با سه رای در مقام دوم ایستاد اما برخلاف این نظرسنجی و هم آندیشی سیدعباس صالحی نام توکل صدیقی را به عنوان مدیر کمیته نشر داخلی» اعلام کرد.

    همچنین ناشران دانشگاهی از جمله تشکل هایی بودند که به این مسئله اعتراض کردند و نامه ای را به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ارسال کردند:

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت