با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری ؛

نمایشگاه عکس شهروند عاشورایی در قم گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس های منتخب مسابقه «عکس عاشورایی» روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، عکاسان و هنرمندان قم در نگارخانه این شهر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس شهروند عاشورایی در قم گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه 40 قطعه عکس با موضوع عاشورا از عکاسان استان قم در نگارخانه شهر واقع در بوستان شهدای آذر در خیابان آیت الله طالقانی تا دهم آذر ماه جاری از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 19 در معرض دید عموم قرار گرفته است.
    این نمایشگاه کار مشترکی از مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم و روابط عمومی شهرداری قم است وعکس های این نمایشگاه از 29 آبان ماه امسال تا سوم آذر ماه جاری در ساختمان مرکزی شهرداری قم به نمایش گذاشته شده بود.
    رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: یکی از هدف های برگزاری چنین نمایشگاه هایی شناسایی استعدادها و توانمندی هنرمندان استان در رشته های مختلف هنری از جمله عکاسی است.
    سید مرتضی اسماعیلی طبا اظهار کرد: در این مسابقه عکاسی فرصتی فراهم شد تا عکاسان مختلف به موضوع عاشورا بپردازند و از نگاه خود رویدادهای شهری را در این زمینه ثبت کنند و در معرض دید عموم قرار دهند.

    * 800 عکس به مسابقه شهروند عاشورایی ارسال شده است
    مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه عکس گفت: مسابقه عکاسی شهروند عاشورایی در محورهای فرهنگ شهروندی در مراسم ‌های آیینی، سیاهپوشی مسجدها و محله های شهر در ماه های محرم و صفر و خدمات رسانی شهرداری به عزاداران حسینی(ع) در سال جاری برگزار شد.
    سید مجید رفیعی افزود: فرصت ارسال اثر به این مسابقه تا 10 آبان ماه امسال اعلام شده بود که 800 قطعه عکس به این جشنواره ارسال شد و پس از داوری آثار رسیده توسط استادان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم، 40 قطعه عکس به عنوان اثرهای برتر به این نمایشگاه راه یافتند.
    وی گفت: ضمن تقدیر از تمام صاحبان 40 قطعه عکسی که به نمایشگاه راه یافته است از سه نفر اول به صورت ویژه ای تقدیر به عمل می آید.
    وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره های ویژه فرهنگی هنری در مناسبت ‌های خاص، بهره‌ گیری از ظرفیت‌ ها و توانمندی های شهروندان در زمینه های گوناگون است.
    حسین یار احمدی یکی از عکاسان جوان استان قم که عکس وی نیز به عنوان یکی از اثرهای برتر در این نمایشگاه به نمایش درآمده است گفت: برگزاری چنین مسابقه ها و نمایشگاه های عکسی فرصتی را برای جوانان عکاس فراهم می کند تا ضمن محک زدن خود، فضایی برای ارائه عکس خود به مخاطب داشته باشند، از سوی دیگر مردم از قشرهای گوناگون جامعه نیز این فرصت را می یابند تا با حضور در نمایشگاه عکس با آثار عکاسان آشنا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت